Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Interneta mārketinga stratēģijas izstrāde starptautiskajam tirgum jauniešu ceļojumu kompānijai „I Go Morocco” |
Nosaukums angļu valodā |
Development of an Internet Marketing Strategy for the Youth Travel Company „I Go Morocco” for the International Market |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
M.Ešmits |
Recenzents |
I.Eglīte |
Anotācija |
Maģistra darba nosaukums ir Interneta mārketinga stratēģijas izstrāde starptautiskajam tirgum jauniešu ceļojumu kompānijai I Go Morocco.
I Go Morocco ir neliela interneta ceļojumu aģentūra, kas piedāvā ceļojumus pa Maroku. Aģentūra pārdod ceļojumus tikai internetā, un tās galvenā mērķauditorija ir jaunieši. Kompānijas galvenā komunikāciju, mārketinga un tirdzniecības platforma ir tās mājaslapa www.igomorocco.com.
Maģistra darbā analizētā problēma ir - kādus kanālus kompānijai lietot, lai vislabāk sasniegtu savu mērķauditoriju, un kāda būtu visefektīvākā mārketinga stratēģija.
Kā vispiemērotākais risinājums tiek ieteikts radīt integrētu interneta mārketinga stratēģiju, kas piesaistītu potenciālos ceļotājus-pircējus no visas pasaules. Stratēģijas mērķis ir piesaistīt auditoriju, pārliecināt apmeklētājus iesaistīties darbībā un pārvērst apmeklētājus pircējos, kā arī veidot ilglaicīgas attiecības ar klientiem. Stratēģija rekomendē galveno uzmanību koncentrēt uz kompānijas mājaslapu kā centrālo platformu, un integrēt to ar citiem interneta mārketinga rīkiem satura mārketingu, sociālajiem medijiem, īpašām kampaņām, partnermārketingu, e-pasta mārketingu, konvertāciju un maksas reklāmas aktivitātēm. Aģentūrai tiek ieteikts izvēlēties visrentablāko mārketinga kanālu kombināciju un aktivitātes, kas vislabāk palīdz sasniegt kompānijas mārketinga mērķus. Jaunā integrētā interneta mārketinga stratēģija palīdzēs kompānijai veicināt zīmola atpazīstamību, piesaistīt vairāk kvalitatīvos apmeklētājus mājaslapai, pārvērst apmeklētājus pircējos un palielināt pārdošanas apjomu.
Darbā ir izmantoti starptautiskās mārketinga un biznesa literatūras avoti dažādos formātos, gan grāmatas, gan periodika, gan pētījumi un interneta avoti. Ir izmantoti arī vairāki avoti par Marokas tūrisma un interneta tūrisma industrijas attīstību un tendencēm.
Darbā ir iekļautas 13 tabulas, 2 shēmas un 11 pielikumi. Darbs ir uzrakstīts angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
interneta mārketings, tūrisms |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
internet marketing, tourism |
Valoda |
eng |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.05.2014 16:52:30 |