Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums Interneta mārketinga stratēģijas izstrāde starptautiskajam tirgum jauniešu ceļojumu kompānijai „I Go Morocco”
Nosaukums angļu valodā Development of an Internet Marketing Strategy for the Youth Travel Company „I Go Morocco” for the International Market
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs M.Ešmits
Recenzents I.Eglīte
Anotācija Maģistra darba nosaukums ir Interneta mārketinga stratēģijas izstrāde starptautiskajam tirgum jauniešu ceļojumu kompānijai I Go Morocco. I Go Morocco ir neliela interneta ceļojumu aģentūra, kas piedāvā ceļojumus pa Maroku. Aģentūra pārdod ceļojumus tikai internetā, un tās galvenā mērķauditorija ir jaunieši. Kompānijas galvenā komunikāciju, mārketinga un tirdzniecības platforma ir tās mājaslapa www.igomorocco.com. Maģistra darbā analizētā problēma ir - kādus kanālus kompānijai lietot, lai vislabāk sasniegtu savu mērķauditoriju, un kāda būtu visefektīvākā mārketinga stratēģija. Kā vispiemērotākais risinājums tiek ieteikts radīt integrētu interneta mārketinga stratēģiju, kas piesaistītu potenciālos ceļotājus-pircējus no visas pasaules. Stratēģijas mērķis ir piesaistīt auditoriju, pārliecināt apmeklētājus iesaistīties darbībā un pārvērst apmeklētājus pircējos, kā arī veidot ilglaicīgas attiecības ar klientiem. Stratēģija rekomendē galveno uzmanību koncentrēt uz kompānijas mājaslapu kā centrālo platformu, un integrēt to ar citiem interneta mārketinga rīkiem satura mārketingu, sociālajiem medijiem, īpašām kampaņām, partnermārketingu, e-pasta mārketingu, konvertāciju un maksas reklāmas aktivitātēm. Aģentūrai tiek ieteikts izvēlēties visrentablāko mārketinga kanālu kombināciju un aktivitātes, kas vislabāk palīdz sasniegt kompānijas mārketinga mērķus. Jaunā integrētā interneta mārketinga stratēģija palīdzēs kompānijai veicināt zīmola atpazīstamību, piesaistīt vairāk kvalitatīvos apmeklētājus mājaslapai, pārvērst apmeklētājus pircējos un palielināt pārdošanas apjomu. Darbā ir izmantoti starptautiskās mārketinga un biznesa literatūras avoti dažādos formātos, gan grāmatas, gan periodika, gan pētījumi un interneta avoti. Ir izmantoti arī vairāki avoti par Marokas tūrisma un interneta tūrisma industrijas attīstību un tendencēm. Darbā ir iekļautas 13 tabulas, 2 shēmas un 11 pielikumi. Darbs ir uzrakstīts angļu valodā.
Atslēgas vārdi interneta mārketings, tūrisms
Atslēgas vārdi angļu valodā internet marketing, tourism
Valoda eng
Gads 2014
Darba augšupielādes datums un laiks 06.05.2014 16:52:30