Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Biznesa stratēģijas izstrāde restorānam Laivu Centrs |
Nosaukums angļu valodā |
Business Strategy Development for Laivu Centrs Restaurant |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
A.Dzedons |
Recenzents |
I.Jākobsone |
Anotācija |
Maģistra darba tēma ir „Biznesa stratēģijas izstrāde restorānam Laivu Centrs”. Darbs ir veikts pamatojoties uz Laivu Centra iepriekšējo periodu rādītājiem un kopā ar vadību analizējot nākotnes iespējas īstermiņā un ilgtermiņā. Zinātniskā literatūra izmantota, lai iegūtu pārskatu par industrijas tendencēm.
Maģistra darba galvenais mērķis - kā palielināt Laivu Centra kopējos ieņēmumus ar jaunas restorāna stratēģijas attīstīšanu, nodrošinot atbalsta pozīciju mātes uzņēmumam?
Ārējās vides analīzes ietvaros izmantoti vairāki analīzes līdzekļi – PEST, Pieci Portera konkurences spēki, SVID analīze, kā arī autores pieredze HORECA industrijā desmit gadu garumā.
Lai varētu padziļināti izprast situāciju uzņēmumā, iekšējās vides analīze ir veikta. Tiek analizētas inovācijas spējas, kvalitāte, darba ražīgums un klientu atsaucība. Kā arī izvērtēti Laivu Centra pagājušo periodu finanšu rādītāji.
Trīs dažādas stratēģijas tiek apskatītas, lai izvērtētu piemērotāko attīstības iespēju Laivu Centra restorānam – izmaksu pārvaldīšana, diferencēšana un fokusēta diferencēšana. Pēc teorijas analīzes ir secināts, ka fokusēta diferencēšana ir piemērotākais veids, kā turpināt restorāna attīstību.
Ir piedāvāti vairāki ieteikumi uzņēmumam, no kuriem ir piedāvāts ieviešanas plāns ar detalizētu optimistisku un pesimistisku finansiālo nākotnes prognozi.
Darbā ir 6 tabulas, 9 diagrammas un 6 pielikumi. Darbs ir rakstīts angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
Restorāns, stratēģijas izstrāde, jahtklubs |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Restaurant, strategy development, yacht club |
Valoda |
eng |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
05.05.2014 21:26:06 |