Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa elektrosistēmas |
Nosaukums |
Dzelzceļa pārbrauktuves aizvēršanas laika optimizācija |
Nosaukums angļu valodā |
Optimization of a Closing-Time of a Railway Crossing |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
M.Mezītis |
Recenzents |
RTU DZTi , Dr.sc.ing., lektors Vladimirs Karevs |
Anotācija |
Lai optimizēt dzelzceļa pārbrauktuves aizvēršanas laiku tiek piedavāts apreķināt sākotnējo vilciena ātrumu, kurš iebrauca tuvošanas iecirknī un pastāvīgi kontrolēt vilciena ātrumu, kurš tuvojās dzelzceļa pārbrauktuvei, tadējādi, dzelzceļa pārbrauktuves aizvēršanas laiks būs atkarīgs no vilciena kustības ātruma, ja vilciena ātrums pieaug vai samazinās, tad arī laiks, kad nepieciešams sākt aizvērt dzelzceļa pārbrauktuvi pieaug vai samazinās.
Darba apjoms ir 41 lappuses, kas sevī iekļauj 20 attēlus un 4 tabulas. Darbā ir ievietotas atsauces uz 13 informācijas avotiem. |
Atslēgas vārdi |
Dzelzceļa pārbrauktuves aizvēršanas laika optimizācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Optimization of a Closing-Time of a Railway Crossing |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
05.02.2014 11:50:03 |