Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Dzelzceļa elektrosistēmas
Nosaukums Dzelzceļa pārbrauktuves aizvēršanas laika optimizācija
Nosaukums angļu valodā Optimization of a Closing-Time of a Railway Crossing
Struktūrvienība 25500 Transporta institūts
Darba vadītājs M.Mezītis
Recenzents RTU DZTi , Dr.sc.ing., lektors Vladimirs Karevs
Anotācija Lai optimizēt dzelzceļa pārbrauktuves aizvēršanas laiku tiek piedavāts apreķināt sākotnējo vilciena ātrumu, kurš iebrauca tuvošanas iecirknī un pastāvīgi kontrolēt vilciena ātrumu, kurš tuvojās dzelzceļa pārbrauktuvei, tadējādi, dzelzceļa pārbrauktuves aizvēršanas laiks būs atkarīgs no vilciena kustības ātruma, ja vilciena ātrums pieaug vai samazinās, tad arī laiks, kad nepieciešams sākt aizvērt dzelzceļa pārbrauktuvi pieaug vai samazinās. Darba apjoms ir 41 lappuses, kas sevī iekļauj 20 attēlus un 4 tabulas. Darbā ir ievietotas atsauces uz 13 informācijas avotiem.
Atslēgas vārdi Dzelzceļa pārbrauktuves aizvēršanas laika optimizācija
Atslēgas vārdi angļu valodā Optimization of a Closing-Time of a Railway Crossing
Valoda lv
Gads 2014
Darba augšupielādes datums un laiks 05.02.2014 11:50:03