Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa transports |
Nosaukums |
Daugavpils stacijas darba rādītāju optimizācija |
Nosaukums angļu valodā |
Optimization of Daugavpils Station Working Characteristics |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
Dr.sc.ing., Jānis Eiduks |
Recenzents |
Dr.sc.ing., lektors Fjodors Mihailovs |
Anotācija |
Maģistra darbā tika analizēti un aprēķināti Latvijas dzelzceļa Daugavpils mezgla stacijas Daugavpils A parka vilcienu darba apjomi, kuri tiek veikti stacijā, pamatojoties uz stacijas 2012. gada darba rādītājiem.
Veikta stacijas Daugavpils A parka caurlaides spējas analīze.
Analizēta stacijas esošā ienākošo vilcienu plūsmas intensitāte un stacijas apkalpošanas intensitāte. Balstoties uz iegūtajiem datiem tika noteikta stacijas noslogotība, kā arī iegūti izanalizēts rādītāju pārmaiņas, mainot kritērijus no kuriem tā ir atkarīga.
Pētījumu metode ir masu apkalpošanas teorijas pielietošana vilcienu pētījumos, kas balstās uz statiskiem datiem analītiski apstrādātiem vilcienu sastāvu apstrādes laika. Veikta vilcienu apkalpošanas laika empīriskā un teorētiskā sadalījuma atbilstības pārbaude, kā arī veikta empīriskā un teorētiskā sadalījuma atbilstības pārbaude pienākošai vilcienu plūsmai. |
Atslēgas vārdi |
Vilcienu pienākšanas intervāli, apstrādāšanas laiki, ieejošā un izejošā plūsma, intensitāte |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Train arrival interval, time of processing, inbound and outgoing flow, intensity. |
Valoda |
lv |
Gads |
2014 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
27.01.2014 09:15:17 |