Abstract |
Maģistra darba mērķis ir izpētīt e-apmācības vides ieviešanas iespējas un nepieciešamību vidējās izglītības mācību iestādēs, kā arī analizēt pieejamās e-apmācības vadības sistēmas un citus apmācības rīkus. Darbā ir aprakstīta mūsdienīgas klases infrastruktūra, kura iekļauj jaunākās informācijas tehnoloģijas.
Darba rezultātā ir iegūta e-apmācības vide, kura ietver apmācības vadības sistēmu Moodle, elektronisko žurnālu e-klase un Web 2.0 rīkus, kā arī dažādu aparatūru, kura palīdz skolotājam vadīt stundu. Izmantojot e-apmācības vidi, stundas efektivitāte un intensitāte paaugstinājās. Jaunās tehnoloģijas samazina laika patēriņu stundas laikā, kas sekmē izglītības kvalitātes paaugstināšanu.
Darbs sastāv no četrām daļām. Pamatdaļā ir aprakstītas IKT izmantošanas iespējas izglītība, metodes izglītības kvalitātes uzlabošanai, programmatūras un aparatūras apmācības rīki. Praktiskajā daļā ir izpētītas divas izglītības pieejas, izmantojot maģistra darbā aprakstīto e-apmācības vidi un neizmantojot IKT. Darbā ir aprakstītas divas stundas, kuras pierādīja, ka e-apmācības vide atvieglo skolotāja darbu un uzlabo apmācības kvalitāti. Kvalifikācijas daļā ir aprakstīts viens no e-apmācības vides ieviešanas projektiem.
Darba apjoms - 120. lpp., 16 tabulas, 48 attēli un 2 pielikumi. Darbā tika izmantoti trīsdesmit divi literatūras avoti. |