Abstract |
Pēdējā laikā arvien populārāka kļūst iepirkšanās e-veikalos. To skaits katru dienu strauji pieaug, palielinās konkurence. Mūsdienās, lai piesaistītu potenciālos pircējus un veicinātu iepirkšanās apjoma palielināšanos, nepietiek tikai ar zemām preču cenām, bet ir nepieciešams padomāt arī par interneta veikala dizaina pievilcīgumu.
Bakalaura darba mērķis izpētīt tīmekļa dizaina pamatus un pielietot iegūtās zināšanas izstrādājot e-veikala dizainu. Mērķa sasniegšanai bija izvirzīti vairāki uzdevumi, kuru izpilde palīdzēja sasniegt mērķi. Bakalaura darba uzdevumi: izpētīt dizaina jēdzienu, apskatot tīmekļa dizaina pamatlikumus; izskaidrot tīmekļa dizaina populārākās kļūdas; sniegt dizaina efektivitātes teorētisku pamatojumu un tā nepieciešamību, izstrādājot e-veikalu; apskatīt modernu tīmekļa dizainu; definēt kritēriju kopu e-veikalu dizaina novērtēšanai; izpētīt e-veikalu dizainu, ņemot vērā definētos kritērijus
Tiek izpētīts un analizēts tīmekļa dizaina jēdziens, visizplatītākās tīmekļa dizaina kļūdas un tā pamatlikumi. Tiek pētīta tīmekļa dizaina efektivitātes nozīme un kvalitatīva dizaina nepieciešamība e-veikala izstrādei. Tiek pamatota dizaina vieta modernas tīmekļa vietnes izstrādes procesā. Balstoties uz teorētiskās informācijas analīzi, tiek sastādīta dizaina novērtējuma kopa e-veikalu dizaina novērtēšanai.
Izmantojot visu iegūto informāciju, pēc teorijas analīzes un e-veikalu dizaina novērtējuma, tiek izstrādāts absolūti jauns ziedu e-veikals, kurš saviem klientiem piedāvā pasūtīt dažādiem notikumiem paredzētus ziedu pušķus. |