Abstract |
Diplomprojektā tiek raksturoti AS Latvijas Krājbanka" darbības rezultāti un piedāvātie pakalpojumi, veikts personāla politikas novērtējums un veikta tirgus un konkurences analīze, nosakot arī komercbankas stiprās un vājās puses, kā arī nepieciešamos uzlabojumus.
Darba laikā tiek novērtēts ieguvums, ko sniedz: komercbankas esošo produktu un pakalpojumu pilnveidošana un dažādošana, darbinieku motivācijas sistēmas un darba apstākļu uzlabošana, pārdošanas veicināšanas pasākumu ieviešana.
Tehnoloģiskajā daļā parādītas datorprogrammas MS Excel pielietošanas iespējas darba ietvaros veikto aptauju datu analīzē, darbinieku darba uzdevumu izpildes novērtējumā un ieviešamo pilnveidošanas pasākumu efektivitātes analīzē.
Dabas un darba aizsardzības nodaļā analizēti iesējamie riski un noteikti nepieciešamie pasākumi šo risku novēršanai, uzsverot, ka darba vides uzlabošana ir svarīgs aspekts personāla darba spējas uzlabošanai.
Nobeigumā apkopoti galvenie darba secinājumi par komercsabiedrības un Liepājas klientu apkalpošanas centra darbību un attīstību, kā arī noteikti priekšlikumi darbības turpmākai pilnveidošanai.
Darbā ietilpst: 90 lappuses, 19 tabulas, 53 attēli, 1 formula, 5 pielikumi. Bibliogrāfiskais saraksts sastāv no 27 informācijas avotiem. |