Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Business Logistic |
Title in original language |
„Ekspress sūtījumu nodaļas darbības uzlabošana starptautisko pārvadājumu uzņēmumā” |
Title in English |
“Improving Performance of Units Responsible for Express Shipping in International Transportation Company” |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Asoc.prof. V.Skribans |
Reviewer |
Doc.P.Patļins |
Abstract |
Diplomprojekta darbu Ekspress sūtījumu nodaļas darbības uzlabošana starptautisko pārvadājumu uzņēmumā izstrādāja Elīna Babre.
Diplomprojekta mērķis ir vispārīgi izpētīt starptautisku ekspress sūtījumu pakalpojumu sniedzēja darbību un izstrādāt rekomendācijas izmaksu samazināšanai, kā arī klientu apkalpošanas kvalitātes celšanai.
Izvirzītā mērķa sasniegšanai 1. nodaļā tiek izpētītas teorētiskās transporta nozares uzņēmumu izmaksu optimizācijas iespējas, izvērtēta kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmuma darbības uzlabošanā. 2. nodaļā analizēts ekspress sūtījumu pakalpojumu sniedzēju tirgus (apkopojot informāciju par starptautisku ekspress sūtījumu pakalpojumu sniedzējiem Latvijā un to piedāvājumu, raksturojot apskatītās apakšnozares specifiku) un ekspress sūtījumu nodaļas darbība starptautisku pārvadājumu uzņēmumā (izvērtējot pakalpojuma nodrošināšanas procesu, analizējot uzņēmuma izmaksas un darbības vidi). 3. nodaļā izstrādātas rekomendācijas transporta nozares uzņēmuma izmaksu optimizācijai (samazinot darbaspēka u.c. resursu nelietderīgu patēriņu), kā arī noteikti nepieciešamie kvalitātes vadības pasākumi ekspress sūtījumu pakalpojumu sniedzējiem.
Diplomprojekta apjoms ir 77 lpp., tajā ietvertas 8 tabulas, 8 attēli, izmantots 31 bibliogrāfiskais avots (31. ietverot 12 SIA DHL Latvia SIA nepublicētos materiālus). |
Keywords |
starptautiski pārvadājumi, ekspress sūtījumi, kurjeri |
Keywords in English |
international transportation, express shipping, curiers |
Language |
lv |
Year |
2013 |
Date and time of uploading |
24.05.2013 10:08:02 |