Abstract |
Maģistra darbā Attīstības stratēģijas izstrāde uzņēmumam Laivu Centrs tiek analizēta uzņēmuma darbība un izstrādāta biznesa attīstības stratēģija un tās implementācijas plāns.
Darbā autori veic uzņēmējdarbības ārējo analīzi, izvērtējot politiskos, ekonomiskos, sociālos un tehnoloģiskos faktorus. Ņemot Vera to, ka uzņēmums darbojas nišas nozare, tā darbību vistiešākajā veidā ietekmē iepriekš minētie faktori. Veicot ārējās vides analīzi, autori nosaka galvenās stratēģiskās iespējas un draudus uzņēmuma darbības vide.
Uzņēmuma iekšējās vides analīze ietver pieejamo resursu un kvalitātes izvērtēšanu. Secinājumus autori apkopo SWOT analīze, kas detalizēti izvērtē Laivu Centra iekšējās stiprās un vajās puses, kā arī ārējās iespējas un draudus.
Stratēģijas izstrādei, autori izmanto informāciju, kas iegūta analizējot iekšējo un ārējo vidi. Izvērtējot izvelētos kritērijus, autori piedāvā alternatīvu stratēģiju uzņēmuma attīstībai.
Piedāvātajām uzņēmuma attīstības stratēģijām autori ir izstrādājuši stratēģiju ieviešanas plānu, kas ietver sasniedzos mērķus un plānu to sasniegšanai.
Maģistra darba izpētes daļā izmantoti statistikas dati, teorijas materiāli, uzņēmuma darbības finanšu pārskati, autoru praktiskā pieredze un nozares aktuālās publikācijas.
Maģistra darbs sastāv no 6 nodaļām, un tas ietver 7 tabulas, 7 grafikus, 5 zīmējumus un 15 pielikumus. Maģistra darbs ir angļu valodā. |