Abstract |
Maģistra darbs Biznesa stratēģijas izstrāde mārketinga pakalpojumu uzņēmumam ir radīts ar mērķi atrast iespējami labāko stratēģisko alternatīvu jaunas firmas dibināšanai. Darbā tiek veikta uzņēmuma ārējās vides novērtēšana, izmantojot PESTEL modeli. Tiek analizēta industrija, izmantojot industrijas gadagrāmatas, atskaites, interneta resursus, kā arī tiek noteiktas industrijas stratēģiskās grupas un pielietots Portera piecu spēku modelis. Iekšējās vides novērtējumam tiek novērtēti uzņēmumi resursi un apkopotas uzņēmuma stiprās un vājās puses, iespējas un draudi, izmantojot SVID analīzi. Darbā tiek izvirzītas un analizētas trīs dažādas alternatīvas ieiešanai tirgū, no kurām viena tiek izvirzīta kā piemērotākā stratēģiskā alternatīva firmas dibināšanai. Tiek formulētas korporatīvā un biznesa līmeņa stratēģijas un aprakstīts rīcības plāns, ieskaitot finanšu plānu. Darbā ir iekļauti 3 zīmējumi, 7 tabulas un 3 pielikumi. Darbs ir angļu valodā. |