Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Civil Engineering |
Title in original language |
"Sabiedriskā ēka ar jauktu karkasu" |
Title in English |
"Public building with mixed frame" |
Department |
Faculty Of Civil And Mehanical Engineering |
Scientific advisor |
L.Gaile |
Reviewer |
A.Skudra |
Abstract |
Diplomprojekts sastāv no divām daļām bakalaura daļas un inženierprojekta.
Bakalaura daļā ir izanalizētas cilvēku izraisītu vibrāciju aprēķina metodikas. Sākotnēji ir izpētīta svārstību teorija vienkāršām svārstībām. Tālāk darbā ir pētītas cilvēku izraisītu pārseguma vibrāciju dažādas aprēķinu metodikas D.M. Onysko izstrādātā metodika, S. Ohlsson izstrādātā metodika (gan sākotnējā, gan nedaudz pārveidotā metodika, kas iekļauta 5.Eirokodeksā), OS-RMS paātrinājuma vērtības noteikšanas metodika, Johnson metodika, kā arī tiek apskatīti Latvijā esošajos būvnormatīvos (LBN) dotās norādes par pārseguma vibrāciju aprēķinu. Salīdzinātas izpētīto metodiku pārseguma vibrāciju aprēķins koka un metāla siju pārsegumiem ar laidumu no 3m līdz 10m tiek salīdzināts nepieciešamais sijas stingums atkarībā no siju soļa
Inženierprojekts sastāv no arhitektūras, būvkonstrukciju, inženierkomunikāciju un ugunsdrošības risinājumiem. Tā objekts ir 2 stāvu ēka ar pagrabu. Ēkas galvenie nesošie elementi veidoti no monolītā dzelzsbetona (ēkas apakšzemes daļa un ēkas 1.un 2. stāva nesošā konstrukcija) un metāla dubult-T veida profilu rāmjiem ēkas virszemes daļā. Tiek veikti galveno nesošo elementu aprēķini, tai skaitā pamatu plātnes aprēķins, galveno nesošo rāmju aprēķins, kā arī pārseguma variantu salīdzinājums. Tiek aprakstīta būvdarbu veikšanas tehnoloģija.
Darbs ir latviešu valodā.
Diplomprojektā ir 164 lappuses, 64 attēli, 46 tabulas, 8 rasējuma lapas un 53 informācijas avoti. |
Keywords |
Cilvēku izraisītas vibrācijas, pārsegumu vibrāciju aprēķinu metodikas |
Keywords in English |
Human induced vibrations, design methods of floor vibrations |
Language |
lv |
Year |
2013 |
Date and time of uploading |
22.01.2013 19:04:14 |