Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Administration of Customs and Taxes |
Title in original language |
„Nodokļu maksātāju apkalpošana Valsts ieņēmumu dienestā” |
Title in English |
“Taxpayers Services at State Revenue Service” |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
N.Jezdakova, LR Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektore |
Reviewer |
K.Ketners, RTU profesors, Dr.oec. |
Abstract |
Darba nosaukums ir Nodokļu maksātāju apkalpošana Valsts ieņēmumu dienestā.
Maģistra darbā tiek analizēta nodokļu maksātājiem sniegto pakalpojumu un apkalpošanas kvalitāte Valsts ieņēmumu dienestā, jo tā (nodokļu maksātāju apkalpošanas un pakalpojumu kvalitāte) būtiski ietekmē nodokļu ieņēmumus valsts budžetam. Darba izstrādes procesā tika novērtētas un analizētas pastāvošas nepilnības gan pakalpojumu sniegšanā, gan klientu apkalpošanā.
Darba mērķis ir atspoguļot pakalpojumu sniegšanas un nodokļu maksātāju apkalpošanas kvalitāti Valsts ieņēmumu dienestā , kā arī izvērtēt to trūkumus un izstrādāt priekšlikumus nodokļu maksātājiem sniegto pakalpojumu un apkalpošanas attīstībai, jo šobrīd klientu apkalpošana Valsts ieņēmumu dienesta Klientu apkalpošanas centros nav pietiekami augstā līmenī, ir dzirdamas klientu sūdzības par apkalpošanas kvalitāti.
Maģistra darba struktūru veido trīs galvenās nodaļas. Pirmajā nodaļā autore apraksta publisko pakalpojumu sistēmas attīstību Latvijā, ar mērķi izprast esošo situāciju Latvijā, kā arī noteikt problēmas publisko pakalpojumu attīstības jomā, un izpētīt publisko pakalpojumu attīstības mērķus un uzdevumus.
Otrajā nodaļā tiek raksturota nodokļu maksātājiem sniegto pakalpojumu būtība un klientu apkalpošana Valsts ieņēmumu dienestā, rezultātā nosakot klientu apkalpošanas pamatprincipus, ar kuru palīdzību Valsts ieņēmumu dienests nodrošina klientiem maksimāli ātru un ērtu informācijas un pakalpojumu saņemšanu.
Trešā nodaļa ir veltīta nodokļu maksātājiem sniegto pakalpojumu un apkalpošanas attīstības iespējām. Nodaļā tiek aplūkoti un izpētīti vairāki attīstības iespēju varianti, lai uzlabotu sniegto pakalpojumu kvalitāti, nodokļu maksātāju apmierinātību ar Valsts ieņēmumu dienesta darbu, kā arī apkalpošanas kultūru atbilstoši klientu prasībām, lai veicinātu godprātīgu saistību izpildi pret valsti.
Maģistra darbā ir 100 lapaspuses, 21 attēls un 1 tabula. |
Keywords |
ANOTĀCIJA |
Keywords in English |
ANNOTATION |
Language |
lv |
Year |
2012 |
Date and time of uploading |
11.12.2012 23:05:12 |