Abstract |
Aļona Mjalika. Mikrouzņēmums AMD.
Bakalaura darba mērķis ir izveidot mikrouzņēmumu AMD, kas nodarbosies ar individuālo ražošanu.
Veikts tirgus pētījums, lai iegūtu informācija par mērķa tirgus segmentāciju, konkurenci: tirgus pētījuma anketas rezultātu analīze; produkta/ pakalpojuma uztveres pētījums, produkta/ pakalpojuma cenošanas pētījums, pirms reklāmas pētījums un reklāmas iespēju analīzi.
Strādājot pie kolekcijas tiek izpētītas modes tendences, tādejādi pamatojot kolekcijas un atsevišķu tērpu kompozīcijas elementu izvēle.
Atbilstoši modes tendencēm izstrādāta kolekcijas krāsu gamma, kā arī tirgus vajadzībām alternatīvā krāsu gamma.
Veikta materiālu pārbaude, lai noteiktu to atbilstību kolekcijai un tās mērķim.
Konstruktīvās projektēšanā apskatīti kolekcijas tērpu tehniskie zīmējumi, konstruēšanas metodika un kolekcijā izmantotie konstruktīvās modelēšanas paņēmieni.
Izstrādāt plāns darbnīcas izveidošanai, atrastas iekārtas un telpas. Sastādīts iespējamais plānojums.
Veikta tehnoloģisko procesu organizēšana: modeļa tehnisko zīmējumu izveide, modeļa apstrādes tehnisko noteikumu izvirzīšana, apstrādes tehnoloģiskās secības sastādīšana.
Apskatīt investīciju apjoms, kas nepieciešams mikrouzņēmuma darbības uzsākšanai.
Izstrādāta jauna prečzīme, uzņēmuma loga, meistara vizītkartes un produkta iepakojums. |