Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Materials Technology and Design
Title in original language Elīnas Bērziņas SIA ,,EB Fashion Group,, 
Title in English EB Fashion Group Elina Berzina Ltd.
Department Institute of Arhitecture and Design
Scientific advisor Mg.art.lektore D.Šķiņķe
Reviewer Mg.sc.ing., doktorante S.Vihodceva
Abstract Bakalaura darba tēma- SIA”EB Fashion Group” , tā autore ir Elīna Bērziņa, darba vadītāja- D.Šķiņķe Mg.art.lektore. Bakalaura darba mērķis ir izveidot nelielu uzņēmumu, kas nodarbojas ar sieviešu tērpu rūpnieciskā dizaina izstrādi un sērijveida ražošanu, kā arī šūšanas pasūtījumu izpildi. Bakalaura darba ietvaros tika projektēta un izgatavota sieviešu vakartērpu kolekcija, kas sastāv no 9 modes tendencēm atbilstošiem tērpiem. Visiem tērpiem tika izveidoti skiču projekti, kā arī arī aprakstīta kompozīcijas izveide un pievienotas tērpu prezentācijas fotogrāfijas. Šī uzņēmuma sākumprojekts ietver pavasara – vasaras kolekcijas izstrādi, kas paredzēta jaunām un pašpārliecinātām sievietēm, kas nebaidas izcelt savu sievišķību. Kolekcijā izmantotajiem audumiem tika veiktas auduma kvalitātes pārbaudes, lai pierādītu to izvēles racionalitāti. Tika veikta konstruktīvā projektēšana , kas ietver modeļkonstrukciju izveidi, lekālu izgatavošanu un gradāciju.Tehnoloģiskās projektēšanas ietvaros tika izstrādāta 3A modeļa tehnoloģiskās apstrādes secība, veikts laika normas aprēķins, izveidots tehnoloģiskais grafs, veikta darba dalīšana. Tika veikta ražošanas un finansiālā analīze.Ņemot vērā uzņēmuma darbības veidu un specifiku, tika izvēlētas piemērotas telpas uzņēmuma izvietošanai, kā arī veikts telpu plānojums. Plānots, ka uzņēmuma mērķauditoriju sastādīs sievietes no 18 līdz36 gadiem, ar vidējiem un vidēji augstiem ienākumiem,uz ko arī tik vērsti visi produkta virzīšanas pasākumi. Uzņēmuma projektēšanas galvenais stratēģiskais mērķis ir potenciālo klientu piesaistīšana, noturēšana, kā arī kvalitatīvas un efektīgas produkcijas izstrāde un attīstīšana tekstilrūpniecības un apģērba dizaina tirgū gan Latvijā, gan ārvalstīs. Tādēļ tiek rūpīgi domāts par uzņēmuma tēla veidošanu, kas ir ļoti būtisks faktors jaunu klientu piesaistīšanai un noturēšanai, kā arī jaunu sadarbības partneru iegūšanai. Tiek plānots arī izveidot uzņēmuma preča zīmi, jeb logo, kas paaugstinās uzņēmuma atpazīstamību. Preču zīmi tiek plānos izvietot gan uz iesaiņojuma, interneta mājaslapā, uz uzņēmuma automašīnām, bukletiem, vizītkartēm, iestrādāt apģērbā, u.c. Lai būtu iespējams uzsāk uzņēmuma darbību tiks ņemts kredīts bankā, kā sākuma kapitāls, kā arī ieguldīts pašu kapitāls. Bakalaura darba apjoms 186 lpp,kurās izvietoti 72 attēli, 65 tabulas un 6 pielikumi.
Keywords Bakalaura darb, EB fashion Group
Keywords in English Bachelor"s, EB Fashion Group
Language lv
Year 2012
Date and time of uploading 21.06.2012 22:45:53