Abstract |
Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīti bioloģiska objekta, it īpaši cilvēka, animāciju veidošanas metodikas: animēšana, kas balstās uz atslēgu kadru manuālu uzstādīšanu, un kustības uztveršana. Dots metožu salīdzinājums un tas pielietošana praksē. Darbā tiek aprakstīts: CINEMA 4D programmatūras vidē, programmā piedāvāti modelēšanas un animāciju veidošanas pamatinstrumenti, tādi kā locītavas objekti, svaru piešķiršanas instruments, inversa kinemātiska ķēde u.c., cilvēka modelēšanas process pa soliem, renderinga algoritmi un tas pielietojums.
Praktiskā daļā tiek izveidoti scēnas ārējas vides objekti, apgaismojums, cilvēka modelis, locītavas sistēma un tas pielāgošana sarežģītas kustības animācijai, atslēgu kadru veidošana scēnas objektiem. Beigas veikta vizualizēšana, izmantojot staru trasēšanas renderinga algoritmu.
Darba rezultāts - cilvēka modeļu animācija, tiek ierakstīta videofailā. Darbā ir 52 lappuse, 52 attēli, 1 tabula, 16 nosaukumu informācijas avoti un 1 videofails pielikumā. |