Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Automation and Computer Engineering
Title in original language Bioloģiska objekta dinamikas modelēšana Cinema 4D vidē
Title in English Modeling of Biological Object Dynamics in Cinema 4D
Department Viedo datortehnoloģiju institūts
Scientific advisor AADG pr.gr. asist. A. Sisojevs
Reviewer
Abstract Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīti bioloģiska objekta, it īpaši cilvēka, animāciju veidošanas metodikas: animēšana, kas balstās uz atslēgu kadru manuālu uzstādīšanu, un kustības uztveršana. Dots metožu salīdzinājums un tas pielietošana praksē. Darbā tiek aprakstīts: CINEMA 4D programmatūras vidē, programmā piedāvāti modelēšanas un animāciju veidošanas pamatinstrumenti, tādi kā locītavas objekti, svaru piešķiršanas instruments, inversa kinemātiska ķēde u.c., cilvēka modelēšanas process pa soliem, renderinga algoritmi un tas pielietojums. Praktiskā daļā tiek izveidoti scēnas ārējas vides objekti, apgaismojums, cilvēka modelis, locītavas sistēma un tas pielāgošana sarežģītas kustības animācijai, atslēgu kadru veidošana scēnas objektiem. Beigas veikta vizualizēšana, izmantojot staru trasēšanas renderinga algoritmu. Darba rezultāts - cilvēka modeļu animācija, tiek ierakstīta videofailā. Darbā ir 52 lappuse, 52 attēli, 1 tabula, 16 nosaukumu informācijas avoti un 1 videofails pielikumā.
Keywords cinema 4D animācija modelēšana dinamika bioloģiskais objekts
Keywords in English cinema 4D animation dynamic modeling biological object
Language lv
Year 2012
Date and time of uploading 11.06.2012 14:25:23