Abstract |
ROBOTU MODELĒŠANA UN ANIMĀCIJA 3D MAYA VIDĒ
Dotajā darbā tiek aprakstīta programmas Autodesk Maya radīšana un attīstība, tās pamatprincipus, darba metodes un tās dažādas iespējas. Teorētiskā daļā var atrast sīkāku informāciju par šo programmu.
Programma Autodesk Maya ir programmisks produkts 3D modelēšanai, 3D modeļu un grafikas animācijai, vizuālu efektu formējumi. Programma piedāvā pilnu instrumentu kompleksu radošajam darbam. Maya pieejamā formā ir apvienotas daudz instrumentu un trīsdimensiju modelēšanas iespējas.
Darba galvenais mērķis ir robota modelēšana un animācija. Priekš tam tiek izvēlēts ASIMO humanoīda robots. Praktiskā daļā aprakstīta pakāpeniska robota izveidošana, piesaistīšana tam speciāli radīto tekstūras, modelēšana un skeleta piesavināšanās, bet tāpat animācijas īsfilmu izveidošana, kurā robots izpilda dažādas kustības un mijiedarbojas ar apkārtēju vidi. Tam, tika speciāli nomodelēta neliela pilsētiņa ar ēkām, debesskrāpjiem, dīķi un citiem objektiem, uz kuriem tika tāpat uzlikti tekstūras. Tā kā darba laikā bija dažas problēmas, tie arī ir aprakstīti.
Rezultātā, tika izveidota trīsdimensiju animācijas filma, kurā galveno lomu spēlē pats robots.
Darbs sastāv no 83. lapaspusēm, 64. attēliem, 9. pielikumiem un 1. animācijai. Tika izmantoti 29. informācijas avoti. |