Abstract |
ANOTĀCIJA
Bakalaura darba autore ir Zane Liepiņa. Bakalaura darba vadītāja ir RTU docente, Dr.oec Rita Greitāne. Bakalaura darba tēma ir „Mārketinga komunikāciju komplekss tirdzniecības uzņēmumā”. Darba mērķis ir izpētīt mārketinga komunikāciju kompleksa efektivitāti tirdzniecības uzņēmumā SIA „Maxima Latvija”. Darbs sastāv no divām daļām, ievada, nobeiguma, bibliogrāfiskā saraksta un pielikuma.
Analītiskā apskata daļā ir 7 nodaļas, kurās ir raksturota mārketinga komunikāciju būtība, veidi un izstrāde, mārketinga ziņojuma veidošana un izplatīšanas kanāla izvēle, reklāma, produktu pārdošanas veicināšana, sabiedriskās attiecības, tiešais mārketings un personiskā apkalpošana, kā arī sociālie tīkli. Autore ir norādījusi to priekšrocības, trūkumus un situācijas, kad attiecīgais mārketinga komunikāciju veids ir visefektīvākais.
Pētnieciskajā un aprēķinu daļā ir 3 nodaļas – SIA „Maxima Latvija” uzņēmuma raksturojums, mazumtirdzniecības nozares raksturojums un izanalizēti veiktās aptaujas rezultāti.
Darba apjoms ir 63 lapaspuses, izmantoto literatūras avotu skaits ir 15. Darbā ir ievietotas 5 tabulas un 35 attēli.
Autore pozitīvi vērtē Maximas reklāmu un pārdošanas veicināšanas pasākumus, bet uzņēmumam būtu jāpilnveido komunikācija sociālajos tīklos. 74% no aptaujātajiem nav redzējuši SIA „Maxima Latvija” reklāmu sociālajos tīklos un 96% aptaujāto neseko nevienam no uzņēmuma profilam sociālajos tīklos. Uzņēmumam ir jācenšas panākt lielāku cilvēku atsaucību sociālajos tīklos un jāveido atraktīvāki ziņojumi, lai uzrunātu jauniešus. |