Abstract |
Maģistra darba nosaukums ir Animēto programmatūras aģentu analīze un
izstrāde. Darba galvenie pētniecības virzieni: apkopot un analizēt animēto
programmatūras aģentu izveides, emociju atspoguļojuma datu iegūšanas metodes, sistēmas
un paņēmienus.
Maģistra darbs sastāv no četrām pamatnodaļām, ievada, secinājumiem un
priekšlikumiem, tajā iekļauts literatūras saraksts, kā arī attēlu un tabulu saraksts.
Ievadā dots ieskats darba problemātikā, formulēts darba mērķis un uzdevumi.
Darba pirmajā nodaļā ir apskatīti, analizēti un sistematizēti, kā arī salīdzināti
dažādi animēti apmācības aģenti, dota šādu aģentu lietojumu, darbības pamatprocesu un
sistēmu komponenšu mijiedarbība un raksturojums.
Otrajā daļā apkopotas, sistematizētas un analizētas seju atpazīšanas metodes,
paņēmieni, sistēmas un iespējas. Aplūkotas un analizētas dažādu metožu kombinēšanas
iespējas, dots metožu salīdzinājums.
Trešajā maģistra darba nodaļā apzinātas un analizētas cilvēka sejas izmaiņu
formalizēšanas iespējas, veikts 3D skenēšanas eksperiments, dota datu apstrāde, izveidots
3D modelis, modelis salīdzināts ar iepriekš veikto analīzi. Specificēti 3D antropometrisko
pētījumu rezultāti.
Ceturtajā daļā apkopotas un analizētas aģenta reakcijas plānošanas iespējas, veikta
aģenta realizācijas iespēju analīze un realizēti viena iegūšanas veida aģentu prototipi
vairākos pieejamos rīkos.
Maģistra darba secinājumi un priekšlikumi ir apkopoti darba noslēguma nodaļā.
Darba apjoms ir 83 lappuses, darbā ir 23 attēli, 21 tabula un literatūras saraksts,
kas satur 67 vienumus. |