Abstract |
Maģistra darbā ir izpētīts uzņēmuma kritisku veiktspējas rādītāju fenomens, kas ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma attīstības rādītājiem.
Klientu apkalpošana, darbinieku apmierinātība ir uzņēmuma mērāmie raksturlielumi. Tas arī ir uzņēmuma kritisku veiktspējas rādītāju piemērs, kas ir neatņemama daļa no uzņēmuma panākumu sastāvdaļas. Uzņēmuma kritiskie veiktspējas rādītāji ir izmantojami, lai mērītu uzņēmuma veiktspēju. Tie ļauj noteikt darbiniekiem un vadībai, kas ir jāizmaina vai jāuzlabo, lai paaugstinātu uzņēmuma ienākumus. Pie tam, kritiski uzņēmuma rādītāji var būt izmantojami, lai noteiktu uzņēmuma tagadēju biznesa kvalitāti un prognozēt nākotni. Tas ļauj uzņēmumam kļūt par tādu uzņēmumu, par kuru tas grib kļūt, izmantojot kritisku veiktspējas rādītāju vērošanu, pārvaldi un analīzi.
Tātad, ņemot vērā kritisko veiktspējas rādītāju nozīmi, ir ļoti svarīgā ātra to reprezentēšana atskaitēs, lai uzņēmuma vadība vai atbildīgās personas varētu izstrādāt reaģēšanas stratēģiju. Tādēļ, darbā tiek aplūkots ietvars, kas ļauj ātru un ērtu atskaišu veidošanu, balstītu uz kritisku veiktspējas aprēķināšanu. Darbā tiek aplūkotas tehnoloģijas, kas ļauj realizēt apskatāmu ietvaru, kā arī uz reālā projekta pamata tiek pieradīta tā augstā veiktspēja un uzturamības priekšrocības. Darba projekta daļā tiek aprakstīts reālais projekts, kura mērķis ir ietvara ieviešana.
Kopējais darba apjoms 102 lpp., 8 tabulas, 42 attēli un 2 pielikumi. |