| Abstract |
Bakalaura darbs sastāv no divām daļām- Pētnieciskās daļas un inženierprojekta.
Pētnieciskajā daļā tika apskatītas metāla konstrukciju efektīvās ugunsaizsardzības metodes un izveidots tehniski ekonomiskais salīdzinājums ēkas ekspluatācijas laikam. Pētījuma mērķis ir identificēt un pēc atlasītajiem kritērijiem noteikt visefektīvāko ugunsaizsardzības risinājumu, vienotiem lietošanas apstākļiem tērauda kolonnai. Literatūras sadaļā apskatīti ugunsaizsardzības risinājumu veidi, slāņa sastāvs, pielietojums un montāžas tehnoloģija, kā arī doti tirgū pieejamo materiālu piemēri.
Inženierprojekta daļā izstrādāts automašīnu virsbūvju remonta darbnīcas jaunbūves projekts. Tehniskajā projektā iekļauti apraksti par arhitektūru, konstruktīvajiem risinājumiem, siltumtehniku, ventilāciju, ugunsdrošības un būvdarbu organizācijas risinājumiem, kā arī objekta ekonomisko pamatojumu. Veikti atsevišķi konstruktīvo elementu analītiskie aprēķini un dimensionēšana.
Ēka projektēta viena stāva apjomā ar kopējo platību 2127,4 m2, kurā izvietotas automašīnu virsbūvju remonta zonas, tehniskās telpas, strādnieku atpūtas telpa, ģērbtuves, un sanmezgli.
Grafiskajā daļā izstrādāti arhitektūras plāni, fasādes, griezums, montāžas rasējumi, ģenerālplāns un būvdarbu organizēšanas plāni, kā arī atsevišķu nesošo konstrukciju darba rasējumi un kalendārais laika grafiks.
Darbs sarakstīts latviešu valodā un izstrādāts izmantojot datorprogrammas Microsoft Word, Microsoft Excel. Konstruktīvo elementu aprēķini veikti datorprogrammā Axis VM un grafiskās daļas rasējumi datorprogrammā Autocad 2020.
Diplomprojekts sastāv no 166 A4 lapām, 29 tabulām, 38 attēliem un 10 A1 rasējumiem. Kopā izmantoti 76 informācijas avoti. |