| Form of studies |
Bachelor |
| Title of the study programm |
|
| Title in original language |
Interaktīva audiovizuāla mākslas darba veidošana, izmantojot RPG Maker spēļu dzini |
| Title in English |
Creating an interactive audiovisual work of art using the RPG Maker game engine |
| Department |
Humanitāro un mākslas zinātņu centrs |
| Scientific advisor |
Ģirts Edvarts Stepiņš |
| Reviewer |
Jekaterina Jevdokimova |
| Abstract |
Darba autore: Anija Aizkalne
Darba temats: Interaktīva audiovizuāla mākslas darba veidošana, izmantojot RPG Maker spēļu dzini
Darba veids: bakalaura darbs
Studiju programma: Jauno mediju māksla un dizains
Darba zinātniskais vadītājs: Mg.art. Ģirts Edvarts Stepiņš
Darba apjoms: 55 lpp. (ieskaitot pielikumus)
Atslēgvārdi: mākslas spēle, lomu spēle, spēļu dzinis, imersija, sazarots naratīvs
Pētījuma mērķis: izveidot mākslas spēli, izmantojot arhetipiskā un sazarotā naratīva elementus un balstoties personīgajā psiholoģiskajā pieredzē.
Darba saturs: Pirmajā nodaļā tiek apskatīts vēsturiskais konteksts dziņa lietojumam, kā arī teorētiskais konteksts sazarojumiem un to izpausmēm spēļu vidē. Otrajā nodaļā ir analizēti gadījumi, kurā dzinis ir lietots ar māksliniecisku un/vai stāstniecisku nolūku. Trešajā nodaļā ir raksturota pētījuma praktiskā daļa un tās audiovizuālie un naratīva paņēmieni.
Pētījuma metodes: teorētiskās un nozares aktuālās literatūras analīze, gadījumu pētījums, mākslas darba izstrāde un testēšana
Darba rezultāti: Pētījuma procesā iegūtās informācijas pamatā izveidots mākslas darbs par tematu.
Darba izmantojamība: Bakalaura darbs ir izmantojams turpmākai konkrētā spēļu dziņa, tā funkciju, kā arī tā potenciāla interaktīvu mākslas darbu izveidē pētniecībai. |
| Keywords |
mākslas spēle, lomu spēle, spēļu dzinis, imersija, sazarots naratīvs |
| Keywords in English |
art game, role-playing game, game engine, immersion, branching narrative |
| Language |
lv |
| Year |
2025 |
| Date and time of uploading |
28.05.2025 17:26:15 |