| Form of studies |
Professional Master |
| Title of the study programm |
|
| Title in original language |
Patērētāju pirkšanas lēmumu pieņemšanu noteicošie faktori e-komercijā |
| Title in English |
Determinants of consumer purchase decision-making in e-commerce |
| Department |
Vadības un sociālo zinātņu centrs |
| Scientific advisor |
Una Libkovska |
| Reviewer |
Diāna Līduma |
| Abstract |
Anotācija
Darba autors: Egita Neiberga
Darba tēma: Patērētāju pirkšanas lēmumu pieņemšanu noteicošie faktori e-komercija
Darba veids: Maģistra darbs
Studiju programma: Vadības zinības
Darba apjoms: Darbs sastāv no 65 lapas pusēm, 21 grafika, 7attēliem un 6 tabulām.
Darba zinātniskais vadītājs: Mg. oec. Una Libkovska
Atslēgas vārdi: patērētāji , lēmums, lēmuma pieņemšana, ietekmējošie faktori, e-komercija
Pētījuma mērķis: Izpētīt un izanalizēt patērētāju lēmumu pieņemšanu noteicošos faktorus e-komercijā, noskaidrot , kādi faktori ietekmē patērētāju lēmumu pieņemšanu e-komercijā.
Darba saturs: Darbs sastāv no ievads, teorētiski pētnieciskā daļa, praktiski pētnieciskā daļa, secinājumi un nobeigums.
Pētījuma metodes: Pētījumā izmantotas zinātniskas literatūras analīze, statistikas datu analīze, aptaujas.
Darba rezultāti: Noskaidroti un analizēti galvenie faktori, kas ietekmē patērētāju pirkumu lēmumu pieņemšanu e-komercijā.
Darba izmantojamība: Pētījumā rezultātus ir praktiski pielietojami e-komercijas uzņēmumiem, kas uzsāk darbību e-komercijas nozarē. Kā arī pētījuma rezultāti ir izmantojami ka daļa no lekciju materiāliem ar mērķi informēt par faktoriem , kas ietekmē patērētāju lēmuma pieņemšanu ( jauno uzņēmēju semināri , e-komercijas startup uzņēmumiem). Kā arī e-komercijas uzņēmumiem var palīdzēt sastādīt pārdošanas un marketinga stratēģijas. |
| Keywords |
patērētāji , lēmums, lēmuma pieņemšana, ietekmējošie faktori, e-komercija |
| Keywords in English |
Consumers, decision, decision-making, influencing factors, e-commerce |
| Language |
lv |
| Year |
2025 |
| Date and time of uploading |
28.05.2025 12:21:10 |