Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm
Title in original language Patērētāju pirkšanas lēmumu pieņemšanu noteicošie faktori e-komercijā
Title in English Determinants of consumer purchase decision-making in e-commerce
Department Vadības un sociālo zinātņu centrs
Scientific advisor Una Libkovska
Reviewer Diāna Līduma
Abstract Anotācija Darba autors: Egita Neiberga Darba tēma: Patērētāju pirkšanas lēmumu pieņemšanu noteicošie faktori e-komercija Darba veids: Maģistra darbs Studiju programma: Vadības zinības Darba apjoms: Darbs sastāv no 65 lapas pusēm, 21 grafika, 7attēliem un 6 tabulām. Darba zinātniskais vadītājs: Mg. oec. Una Libkovska Atslēgas vārdi: patērētāji , lēmums, lēmuma pieņemšana, ietekmējošie faktori, e-komercija Pētījuma mērķis: Izpētīt un izanalizēt patērētāju lēmumu pieņemšanu noteicošos faktorus e-komercijā, noskaidrot , kādi faktori ietekmē patērētāju lēmumu pieņemšanu e-komercijā. Darba saturs: Darbs sastāv no ievads, teorētiski pētnieciskā daļa, praktiski pētnieciskā daļa, secinājumi un nobeigums. Pētījuma metodes: Pētījumā izmantotas zinātniskas literatūras analīze, statistikas datu analīze, aptaujas. Darba rezultāti: Noskaidroti un analizēti galvenie faktori, kas ietekmē patērētāju pirkumu lēmumu pieņemšanu e-komercijā. Darba izmantojamība: Pētījumā rezultātus ir praktiski pielietojami e-komercijas uzņēmumiem, kas uzsāk darbību e-komercijas nozarē. Kā arī pētījuma rezultāti ir izmantojami ka daļa no lekciju materiāliem ar mērķi informēt par faktoriem , kas ietekmē patērētāju lēmuma pieņemšanu ( jauno uzņēmēju semināri , e-komercijas startup uzņēmumiem). Kā arī e-komercijas uzņēmumiem var palīdzēt sastādīt pārdošanas un marketinga stratēģijas.
Keywords patērētāji , lēmums, lēmuma pieņemšana, ietekmējošie faktori, e-komercija
Keywords in English Consumers, decision, decision-making, influencing factors, e-commerce
Language lv
Year 2025
Date and time of uploading 28.05.2025 12:21:10