Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm
Title in original language Ilgtspējīgs sadarbības modelis pirmsskolas izglītības posma pēctecības nodrošināšanai pārejā uz pamatizglītības posmu Dienvidkurzemes novada pašvaldībā
Title in English A sustainable cooperation model for ensuring continuity from preschool to primary education in Dienvidkurzeme municipality
Department Vadības un sociālo zinātņu centrs
Scientific advisor Inese Lūsēna-Ezera
Reviewer Irina Strazdiņa
Abstract Darba autors: Elīna Jonase Darba tēma: Ilgtspējīgs sadarbības modelis pirmsskolas izglītības posma pēctecības nodrošināšanai pārejā uz pamatizglītības posmu Dienvidkurzemes novada pašvaldībā Darba veids: Maģistra darbs Studiju programma: Vadības zinības Darba zinātniskais vadītājs: Dr. sc. administr. Inese Lūsēna-Ezera Darba apjoms: 74 lapaspuses, 35 tabulas, 4 attēli, 17 pielikumi Atslēgas vārdi: Pārejas posms; pēctecība izglītībā; pirmsskola; pamatizglītība; sadarbība; atbalstoša pāreja; praktiskas pārejas aktivitātes Pētījuma mērķis: izstrādāt ilgtspējīgu sadarbības modeli pirmsskolas izglītības posma pēctecības nodrošināšanai pārejā uz pamatizglītības posmu Dienvidkurzemes novada pašvaldībā Darba saturs: darbs sastāv no ievada, 1 pamatdaļas, 1 pētnieciskās daļas, 1 izstrādāta modeļa, secinājumiem, nobeiguma un pielikumiem Pētījuma metodes: Literatūras, zinātnisko rakstu un dokumentu analīze, intervijas un aptauja Darba rezultāti: Ilgtspējīgs sadarbības modelis Dienvidkurzemes novada pašvaldībā Darba izmantojamība: izmantot izstrādāto modeli Dienvidkurzemes novadā, lai veicinātu pēctecīgu izglītību, pārejas posmā no pirmsskolas uz pamatizglītības iestādi sadarbojoties, pirmsskolu vadītājiem, skolu vadītājiem un izglītības pārvaldei.
Keywords Pārejas posms; pēctecība izglītībā; pirmsskola; pamatizglītība; sadarbība; atbalstoša pāreja; praktiskas pārejas aktivitātes
Keywords in English Transition period, educational continuity, preschool, primary education, collaboration, supportive transition, practical transition activities
Language lv
Year 2025
Date and time of uploading 28.05.2025 10:55:05