Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Information Technology
Title in original language E2E pieejas izpēte spēļu izstrādē
Title in English End-to-End Processes in the Gaming Industry
Department Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy
Scientific advisor Oksana Kuzņecova
Reviewer Natālija Dudanovska
Abstract Šodien spēļu industrija aug un mainās ļoti ātri, kas to padara par vienu no ātrāk augošajām biznesām. Spēle izstrāde kļūst arvien grūtāk un grūtāk, tāpēc ir vajadzīga sistēma,kas var palīdzēt optimizēt spēļu izstrādi. Baklaura darba mērķis ir izpētīt End-to-End(E2E) procesu vadības sistēmu, lai izprastu tās priekšrocības un trūkumus spēļu industrijā. Darbs sastāv no divām daļām un ietver sešas nodaļas - trīs teorētisko un praktisk. Pirmā nodaļa ļauj saprast, kas ir spēļu industrija, kas tajā piedalās, kādi ir tās ražošanas posmi, kā arī ar kādām problēmām tā saskaras. Šajā nodaļā ir redzams arī konceptuālais pilna spēles izstrādes cikla modelis, izmantojot E2E pieeju IDEF0 notācijā. Otrajā nodaļā tiek aplūkoti caurstrāvojošas procesu vadības (E2E) metodes teorētiskie pamati, tās priekšrocības un trūkumi. Trešā nodaļa sniedz īsu pārskatu par fragmentāro spēļu izstrādi, kā arī tiek salīdzināta trīs galveno ietvarstruktūru (Spējā programmatūras izstrāde , Waterfall, Lean) izmantošana E2E sistēmā, izceļot to priekšrocības un trūkumus. Ceturtā nodaļa ir praktiska - tajā tiek aplūkoti BPMN pamati un BIC platformas rīks. Tālāk tiek izveidota spēļu ražošanas BPMN diagramma, izmantojot E2E sistēmu. Piektajā nodaļā tiek sniegtas rekomendācijas par E2E sistēmas ieviešanu spēļu ražošanā. Un visbeidzot sestā nodaļa ir darba secinājumu daļa, kur tiek izdarīti galvenie secinājumi. Darba rezultātā tika izpētīti informācijas avoti E2E procesu vadību, spēļu industrijas raksturs. Izstrādāts konceptuāls IDEF0 modelis datorspēļu ražošanai ar E2E sistēmas izmantošanu. Tāpat tika izveidota pilnvērtīga BPMN diagramma. Ir piedāvātas rekomendācijas par metodes ieviešanu spēļu industrijā. Darba apjoms: 67 lapaspuses, 20 attēli, 3 tabulas, 55 literatūras avoti, 9 pielikumi
Keywords End-to-End process, testēšana/validācija, spēļu industrija
Keywords in English End-to-End process, testing/validation, gaming industry
Language lv
Year 2025
Date and time of uploading 27.05.2025 18:42:42