Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Pētījums par patērētāju uzvedību ekonomiskās lejupslīdes laikā Azerbaidžānā
Title in English Research on Consumer Behavior During an Economic Downturn in Azerbaijan
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Irina Voronova
Reviewer Regina Veckalne
Abstract Aghazada, B. Pētījums par patērētāju uzvedību ekonomiskās lejupslīdes laikā Azerbaidžānā: Bakalaura darbs / Aghazada, B., Voronova, I. (2025). Rīga: RTU IEVF, akadēmiskā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 70 lpp. Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, divas daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 70 lpp., tajā iekļauti 25 attēli, 6 tabulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti, 25 avoti angļu. Pētījuma mērķis: Izpētīt, kā ekonomiskā lejupslīde ietekmē Azerbaidžānas patērētāju uzvedību, īpašu uzmanību pievēršot psiholoģiskajiem, sociālajiem un ekonomiskajiem faktoriem. Pirmajā darba daļā tiek analizēts teorētiskais ietvars, ieskaitot Azerbaidžānas ekonomisko fonu, COVID-19 ietekmi un ekonomisko krīžu sekas uz patērētājiem. Otrajā darba daļā veikts empīriskais pētījums, izmantojot aptaujas un intervijas ar Azerbaidžānas iedzīvotājiem, lai identificētu tematiskos modeļus un galvenās problēmas. Nozīmīgākie rezultāti: Pētījums atklāja piecus būtiskus tematus, tostarp ekonomisko ievainojamību, pielāgošanās mehānismus, sociāli psiholoģiskās ietekmes, institucionālo atbalsta trūkumu un paaudžu un lauku-pilsētu atšķirības. Iegūtie rezultāti sniedz ieskatu, kā Azerbaidžānas patērētāji reaģē uz krīzēm un pielāgojas sarežģītiem ekonomiskajiem apstākļiem.
Keywords Patērētāju uzvedība, Ekonomikas lejupslīde, Iepirkšanās paradumi, Finanšu krīze, Azerbaidžāna.
Keywords in English Consumer Behavior, Economic Downturn, Purchasing Habits, Financial Crisis, Azerbaijan.
Language eng
Year 2025
Date and time of uploading 26.05.2025 22:36:26