| Form of studies |
Bachelor |
| Title of the study programm |
Computer Systems |
| Title in original language |
Pārtraukumu novēršana tīmekļa izstrādē, izmantojot Blue-Green un Canary izvietošanas stratēģijas DevOps procesos |
| Title in English |
Preventing Downtime in Web Development Using Blue-Green and Canary Deployment Strategies in DevOps Processes |
| Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
| Scientific advisor |
Jānis Amoliņš |
| Reviewer |
Gusts Linkevičs |
| Abstract |
Bakalaura darba tips: 2. tips: Aktuālo jomas problēmu risinājumi
Bakalaura darbā tiek veikta tīmekļa pārtraukumu ietekme uz lietotāju apmierinātību un biznesa reputāciju. Mūsdienu digitālajā pasaulē ir svarīgi piegādāt pakalpojumus ātri un ar minimālu zaudlaiku, tāpēc ir svarīgi pielietot mūsdienīgus risinājumus jaunas funkcionalitātes piegādei. Darbā tiek apskatītas izvietošanas stratēģijas un analizēti ieguvumu un trūkumi Blue-Green un Canary izvietošanas stratēģiju izmantošanā, kā arī analizēta izdarbes nozīme un tehnoloģiju ieviešanas ieguvumi izstrādes procesā un biznesā. Darba gaitā tiek izveidots risinājums pārtraukumu novēršanai tīmeklī izmantojot Blue-Green un Canary izvietošanas metodes, tās integrējot piegādes konveijeros un Kubernetes klasterī, nodrošinot automatizētu jaunās versijas būvējuma, piegādes un izvietošanas īstenošanu fiziskās aparatūras serveros.
Pēc risinājuma pārbaudes un salīdzināšanas ar esošo risinājumu ko piedāvā AWS EKS, tika secināts, ka risinājums nodrošina stabilu atjauninājumu piegādi un pārtraukumu novēršanu tīmeklī. Tika identificēti abu izvietošanas stratēģiju piemērotākie lietošanas piemēri, kas ļautu samazināt sistēmas kopējo noslodzi un novērst pārtraukumus.
Bakalaura darbā ir 50 lappuses, 25 attēli, 4 tabulas, 7 pielikumi un 47 informācijas avoti. |
| Keywords |
TĪMEKLIS, BLUE-GREEN, CANARY, IZDARBE, KUBERNETES |
| Keywords in English |
WEB, BLUE-GREEN, CANARY, DEVOPS, KUBERNETES |
| Language |
lv |
| Year |
2025 |
| Date and time of uploading |
26.05.2025 20:05:38 |