| Abstract |
Darba autors: Oskars Lācis
Darba tēma: Biedrības “Attīstības platforma YOU+” (turpmāk – YOU+) organizēto pasākumu mārketinga darbības pilnveide
Darba veids: Bakalaura darbs
Studiju programma: Kultūras vadība
Darba zinātniskais vadītājs: Mg. oec. Uldis Drišļuks.
Darba apjoms: 55 lpp., 13 attēli, 2 tabulas, 43 izmantotās literatūras avoti, 7 pielikumi
Atslēgas vārdi: Pasākumu mārketings, “Attīstības platforma YOU+”,
Pētījuma mērķis: Izstrādāt ieteikumus biedrības “Attīstības platforma YOU+” pasākumu mārketinga pilnveidei
Darba saturs: Anotācija latviešu un angļu valodā, saturs, ievads, 1. nodaļa, “Pasākumu mārketinga nozīme un teorētiskie aspekti”, 2. nodaļa “ Biedrības “Attīstības platforma YOU+” organizēto pasākumu mārketinga analīze”, 3. nodaļa “Mārketinga darbību pilnveides iespējas biedrības “Attīstības platforma YOU+” organizētajos pasākumos, secinājumi, priekšlikumi, izmantotās literatūras saraksts un pielikumi.
Pētījuma metodes: Zinātniskās literatūras analīze, dokumentu analīze, intervēšana, anketēšana, datu apstrāde un analīze
Darba rezultāti: Balstoties uz pētījuma rezultātiem ir izstrādāti ieteikumi biedrības “Attīstības platforma YOU+” pasākumu mārketinga komunikācijas pilnveidei
Darba izmantojamība: Bakalaura darbā izstrādātos ieteikumus var izmantot Attīstības platforma “YOU+” pasākumu mārketinga pilnveidei un pielāgošanai Liepājas iedzīvotājiem. |