| Abstract |
Maģistra darbs "Jauna uzņēmējdarbības attīstības stratēģija uzņēmumam “Strele Industrial” Baltijas reģionā" ir veltīts industriālās celšanas iekārtu ražotāja “Strele Industrial” ilgtspējīgas izaugsmes iespējām Baltijas valstu tirgos un ārpus tiem. Darbā tiek analizēti galvenie stratēģiskie izaicinājumi – piesātināts reģionālais tirgus, ierobežojumi attiecībā uz piegādātāju (ABUS Kransysteme GmbH) ekskluzivitāti, tehnoloģiskās pārmaiņas un konkurences pieaugums. Papildus tiek aplūkotas arī iespējas, ko rada aizsardzības sektora attīstība, ES zaļais kurss un digitalizācijas tendences.
Teorētiskajā daļā izmantoti uzņēmējdarbības attīstības analītiskie modeļi – SWOT, PESTEL, Portera Piecu spēku modelis un Ansofa matrica. Tālāk tiek izstrādāta sešu posmu ieviešanas stratēģija, ietverot tirgus nostiprināšanu, digitālās platformas izveidi, produktu paplašināšanu, jaunu tirgu izpēti, tehnoloģisko neatkarību un līdera pozīciju viedo risinājumu jomā.
Darba pamatā ir uzņēmuma iekšējie dati, nozares analīze, akadēmiskā literatūra, ES politikas dokumenti, kā arī publiski pieejamā informācija par konkurentiem un tirgus tendencēm. Darbs sastāv no 6 nodaļām, 4 tabulām, 3 attēliem un 28 atsaucēm. Darbs ir izstrādāts angļu valodā. |