Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Logistics and Supply Chain Management
Title in original language Sociālo mediju loma piegādes ķēdes caurspīdīguma un uzticamības veicināšanā
Title in English The Role of Social Media in Enhancing Supply Chain Transparency and Trust
Department Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy
Scientific advisor Antons Patļins
Reviewer Egils Ginters
Abstract Šis maģistra darbs pēta, kā sociālie mediji var tikt efektīvi izmantoti, lai uzlabotu uzticēšanos un caurspīdīgumu dažādos piegādes ķēdes procesos, īpaši B2C (uzņēmums patērētājs) e-komercijas tirgos. Reālā laika informācijas apmaiņas prasības, ētiska uzvedība un klientu iesaiste ir strauji pieaugušas, jo piegādes ķēdes ir kļuvušas sarežģītākas un detalizētākas. Šis pētījums palīdz analizēt, kā tādas platformas kā Instagram, LinkedIn, X (Twitter) ietekmē likumīgu komunikāciju un kā mijiedarbība veido klientu uzticību, izmantojot kvantitatīvo aptauju datus, kvalitatīvus gadījumu pētījumus un literatūras apskatu. Pētījums nosaka, ka digitālās platformas var un spēj uzlabot piegādes ķēdes caurspīdīgumu, veicinot ieinteresēto pušu sadarbību, sniedzot atjauninājumus reālajā laikā un daloties ar atsauksmēm un komentāriem. Šis pētījums aplūko, kā šāda caurspīdība palielina klientu uzticību un lojalitāti zīmolam, jo īpaši jautājumos par viltus informāciju, dezinformāciju, tehnoloģiju lietošanas ierobežojumiem un datu privātumu. Pētījuma rezultāti pierādīs sociālo mediju stratēģijas izmērāmo ietekmi uz piegādes ķēdes drošību un klientu uzvedību, izmantojot tādus rīkus kā Power BI un tematisko analīzi. Lai uzlabotu caurspīdīgumu un uzticēšanos, šis maģistra darbs piedāvā labāko prakses ieteikumu un pamatprincipu ietvaru uzņēmumiem, kuri vēlas integrēt sociālos medijus savās piegādes ķēdes operācijās. Šajā darbā ir kopā 85 lapaspuses, 2 tabulas, 20 attēli, 3 pielikumi un 99 literatūras avoti.
Keywords Sociālie mediji, piegādes ķēdes caurspīdīgums, patērētāju uzticēšanās, komunikācija reālajā laikā, e-komercija, B2C, ieinteresēto pušu sadarbība, dezinformācija, gadījumu pētījums, Power BI.
Keywords in English Social media supply chain transparency, Consumer trust real time communication Ecommerce, B2C stakeholder collaboration misinformation case study power BI.
Language eng
Year 2025
Date and time of uploading 21.05.2025 21:35:21