| Form of studies |
Master |
| Title of the study programm |
Logistics and Supply Chain Management |
| Title in original language |
Sociālo mediju loma piegādes ķēdes caurspīdīguma un uzticamības veicināšanā |
| Title in English |
The Role of Social Media in Enhancing Supply Chain Transparency and Trust |
| Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
| Scientific advisor |
Antons Patļins |
| Reviewer |
Egils Ginters |
| Abstract |
Šis maģistra darbs pēta, kā sociālie mediji var tikt efektīvi izmantoti, lai uzlabotu
uzticēšanos un caurspīdīgumu dažādos piegādes ķēdes procesos, īpaši B2C (uzņēmums
patērētājs) e-komercijas tirgos. Reālā laika informācijas apmaiņas prasības, ētiska uzvedība un
klientu iesaiste ir strauji pieaugušas, jo piegādes ķēdes ir kļuvušas sarežģītākas un detalizētākas.
Šis pētījums palīdz analizēt, kā tādas platformas kā Instagram, LinkedIn, X (Twitter) ietekmē
likumīgu komunikāciju un kā mijiedarbība veido klientu uzticību, izmantojot kvantitatīvo
aptauju datus, kvalitatīvus gadījumu pētījumus un literatūras apskatu. Pētījums nosaka, ka
digitālās platformas var un spēj uzlabot piegādes ķēdes caurspīdīgumu, veicinot ieinteresēto pušu
sadarbību, sniedzot atjauninājumus reālajā laikā un daloties ar atsauksmēm un komentāriem. Šis
pētījums aplūko, kā šāda caurspīdība palielina klientu uzticību un lojalitāti zīmolam, jo īpaši
jautājumos par viltus informāciju, dezinformāciju, tehnoloģiju lietošanas ierobežojumiem un
datu privātumu. Pētījuma rezultāti pierādīs sociālo mediju stratēģijas izmērāmo ietekmi uz
piegādes ķēdes drošību un klientu uzvedību, izmantojot tādus rīkus kā Power BI un tematisko
analīzi. Lai uzlabotu caurspīdīgumu un uzticēšanos, šis maģistra darbs piedāvā labāko prakses
ieteikumu un pamatprincipu ietvaru uzņēmumiem, kuri vēlas integrēt sociālos medijus savās
piegādes ķēdes operācijās. Šajā darbā ir kopā 85 lapaspuses, 2 tabulas, 20 attēli, 3 pielikumi un
99 literatūras avoti. |
| Keywords |
Sociālie mediji, piegādes ķēdes caurspīdīgums, patērētāju uzticēšanās, komunikācija reālajā laikā, e-komercija, B2C, ieinteresēto pušu sadarbība, dezinformācija, gadījumu pētījums, Power BI. |
| Keywords in English |
Social media supply chain transparency, Consumer trust real time communication Ecommerce, B2C stakeholder collaboration misinformation case study power BI. |
| Language |
eng |
| Year |
2025 |
| Date and time of uploading |
21.05.2025 21:35:21 |