| Form of studies |
Professional Bachelor |
| Title of the study programm |
|
| Title in original language |
Starppersonu komunikācijas kompetences veicināšana sociālajā darbā ar personām ar garīga rakstura traucējumiem |
| Title in English |
Promoting Interpersonal Communication Competence in Social Work with Persons with Intellectual Disabilities |
| Department |
Pedagoģijas un sociālā darba centrs |
| Scientific advisor |
Svetlana Lanka |
| Reviewer |
Santa Striguna |
| Abstract |
Darba autore: Ginta Anisa.
Darba temats: Starppersonu komunikācijas kompetences veicināšana sociālajā darbā ar personām ar garīga rakstura traucējumiem.
Darba veids: Bakalaura darbs.
Studiju programma: Sociālais darbinieks.
Darba zinātniskā vadītāja: Mg.sc.educ. Svetlana Lanka.
Darba apjoms: 49 lpp.
Atslēgas vārdi: Sociālais darbs, garīga rakstura traucējumi, starppersonu komunikācija, efektīva komunikācija, komunikācijas kompetence
Pētījuma mērķis: Pētīt sociālā darba speciālistu komunikācijas uzlabošanas iespējas darbā ar personām ar garīga rakstura traucējumiem.
Darba saturs: Bakalaura darba saturu veido 2 anotācijas, ievads, 3 nodaļas, 5 apakšnodaļas, secinājumi un ieteikumi. Darbā iekļauti 25 attēli un 4 tabulas, kā arī izmantoti 54 literatūras avoti un 2 pielikumi.
Pētījuma metodes: Teorētiskās izpētes metodes – zinātniskās literatūras, normatīvo aktu analīze. Empīriskās – aptauja.
Darba rezultāti: Veikts pētījums par starppersonu komunikācijas pilnveidi sociālajā darbā ar personām ar garīga rakstura traucējumiem. Izstrādāti secinājumi un izvirzīti ieteikumi.
Darba izmantojamība: Bakalaura darbu var izmantot sociālā darba studenti, sociālā darba speciālisti darbā ar personām ar garīga rakstura traucējumiem. |
| Keywords |
Sociālais darbs, garīga rakstura traucējumi, starppersonu komunikācija, efektīva komunikācija, komunikācijas kompetence. |
| Keywords in English |
Social work, mental disorders, interpersonal communication, effective communication. |
| Language |
lv |
| Year |
2025 |
| Date and time of uploading |
21.05.2025 19:26:27 |