Abstract |
Abstract (in Latvian)
Maģistra darba nosaukums ir SIA Mondolini stratēģijas izstrāde.
Darba mērķis ir identificēt tirgus izmaiņas Latvijas modes tirgū, veikt pētījumu par attiecīgā uzņēmuma iekšējiem resursiem, veicot iekšējās vides analīzi, un industrijas ārējo faktoru analīzi, kā arī veikt tirgus pozīcijas analīzi Latvijas tirgū.
Maģistra darbā ir izmantotas vairākas pētījuma metodes, tai skaitā, primāro un sekundāro datu, statistikas datu, teorētiskās bāzes, PEST analīze, lai izvērtētu vidi, kurā uzņēmums darbojas, finanšu rādītāju analīze, scenārija plānošanu, kas palīdz izvirzīt alternatīvas par iespējamiem nākotnes uzņēmuma virzieniem, piecu spēku analīze, kurā analizēti faktori, kas ietekmē konkurences līmeni nozarē, konkurentu analīze, kas palīdzēja identificēt uzņēmumu kopējo konkurētspēju šajā nozarē, SVID analīze, kā arī intervijas ar modes nozares pārstāvjiem.
Darbs ir strukturēts deviņās nodaļās. Pirmajā nodaļā tiek aprakstīts pētāmais uzņēmums. 2., 3. un 4.nodaļa, atspoguļo ārējās un iekšējās vides analīzi. Pamatojoties uz veikto analīzi, 5. nodaļa atspoguļo uzņēmuma patreizējo stratēģiju, izvērtē simptomus un definē galveno pētījuma problēmu. 6. nodaļā tiek analizētas iespējamās alternatīvas pētījuma problēmas risināšanai. 7. nodaļā tiek piedāvāts risinājums uzņēmuma problēmas risināšanai. 8. nodaļā tiek izstrādāts autora piedāvātā risinājuma ieviešanas plāns, kura rezultāti ir atspoguļoti maģistra darba 9. nodaļā. Secinājumu daļa apkopo darbu un sniedz ieteikumus un ierosinājumus par pētījumu.
Pētījums tiks piemērots SIA Mondolini jaunas stratēģijas īstenošanā.
Darbā ir 18 tabulas, 12 attēli, un 4 pielikumi. Maģistra darbs ir rakstīts angļu valodā. |