| Abstract |
Vanuška, E. (2025). Apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmuma sociālo mediju stratēģijas
pilnveides projekts. Bakalaura darbs/ Vanuška, E., Vētra, I. Rīga: RTU IEVF, profesionālā
bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 65 lpp.
Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 65 lpp., tajā iekļauti 15 attēli, 12 tabulas un 4 formulas.
Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 12 avoti latviešu un 32 angļu valodā
Pētījuma mērķis: Sociālo mediju stratēģijas pilnveides projekta mērķis ir analizēt
uzņēmuma SIA “LPP Latvia ltd” mārketinga darbību un izstrādāt priekšlikumus sociālo mediju
mārketinga izmantošanai uzņēmuma darbības pilnveidošanai.
Pirmajā darba daļā tika veikta uzņēmuma analīze, īpašu uzmanību pievēršot tā
mārketinga aktivitātēm, nozares tendencēm un konkurentu darbībām.
Otrajā darba daļā tika pētīts sociālo mediju mārketinga izmantošanas priekšrocības un
trūkumi, ietekme uz patērētāju uzvedību un izmantošanas aspektiem.
Trešajā darba daļā tika padziļināti analizēts sociālo tīklu mārketings uzņēmumā un
izstrādāti priekšlikumi tā pilnveidošanai. Sociālo mediju mārketinga stratēģija tika uzlabota,
izstrādājot efektīvāku satura stratēģiju, publicēšanas plānu un pilnveidojot uzņēmuma iekšējo
programmu, kas veicina darbinieku iesaisti satura radīšanā.
Rezultāti: Analītiskās daļas galvenais secinājums ir tāds, ka uzņēmumam šobrīd nav
izstrādāta sociālo mediju mārketinga stratēģija, kas regulētu tā darbību sociālajos tīklos. Šī
situācija lielākoties ir saistīta ar ierobežotiem finanšu līdzekļiem un nepietiekamiem
cilvēkresursiem. Tāpat tika konstatēts, ka ievērojama daļa no publicētā satura koncentrējas uz
uzņēmuma tēla veidošanu un korporatīvās vides atspoguļojumu, nevis uz komerciāli orientētu
saturu, kas veicinātu pārdošanu. Šie aspekti kalpo par pamatu galvenās problēmas
formulējumam - sociālo mediju satura mārketinga stratēģijas trūkumam. Teorētiskās daļas
rezultāti apliecina, ka regulāra un stratēģiski plānota publicitāte sociālajos medijos uzlabo
uzņēmuma atpazīstamību un veicina patērētāju lojalitāti. Projektu aprēķinu daļā tika izstrādāti
konkrēti ieteikumi satura stratēģijas pilnveidošanai, publicēšanas plāns nākamajam periodam,
kā arī vizuālie materiāli darbinieku iesaistes veicināšanas programmai. Noslēgumā tika
izstrādāti secinājumi un priekšlikumi uzņēmuma sociālo mediju stratēģijas pilnveidei. |