Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmuma sociālo mediju stratēģijas pilnveides projekts
Title in English Project on development of social media strategy for a retail clothing company
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Inese Vētra
Reviewer Artūrs Bernovskis
Abstract Vanuška, E. (2025). Apģērbu mazumtirdzniecības uzņēmuma sociālo mediju stratēģijas pilnveides projekts. Bakalaura darbs/ Vanuška, E., Vētra, I. Rīga: RTU IEVF, profesionālā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 65 lpp. Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 65 lpp., tajā iekļauti 15 attēli, 12 tabulas un 4 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 12 avoti latviešu un 32 angļu valodā Pētījuma mērķis: Sociālo mediju stratēģijas pilnveides projekta mērķis ir analizēt uzņēmuma SIA “LPP Latvia ltd” mārketinga darbību un izstrādāt priekšlikumus sociālo mediju mārketinga izmantošanai uzņēmuma darbības pilnveidošanai. Pirmajā darba daļā tika veikta uzņēmuma analīze, īpašu uzmanību pievēršot tā mārketinga aktivitātēm, nozares tendencēm un konkurentu darbībām. Otrajā darba daļā tika pētīts sociālo mediju mārketinga izmantošanas priekšrocības un trūkumi, ietekme uz patērētāju uzvedību un izmantošanas aspektiem. Trešajā darba daļā tika padziļināti analizēts sociālo tīklu mārketings uzņēmumā un izstrādāti priekšlikumi tā pilnveidošanai. Sociālo mediju mārketinga stratēģija tika uzlabota, izstrādājot efektīvāku satura stratēģiju, publicēšanas plānu un pilnveidojot uzņēmuma iekšējo programmu, kas veicina darbinieku iesaisti satura radīšanā. Rezultāti: Analītiskās daļas galvenais secinājums ir tāds, ka uzņēmumam šobrīd nav izstrādāta sociālo mediju mārketinga stratēģija, kas regulētu tā darbību sociālajos tīklos. Šī situācija lielākoties ir saistīta ar ierobežotiem finanšu līdzekļiem un nepietiekamiem cilvēkresursiem. Tāpat tika konstatēts, ka ievērojama daļa no publicētā satura koncentrējas uz uzņēmuma tēla veidošanu un korporatīvās vides atspoguļojumu, nevis uz komerciāli orientētu saturu, kas veicinātu pārdošanu. Šie aspekti kalpo par pamatu galvenās problēmas formulējumam - sociālo mediju satura mārketinga stratēģijas trūkumam. Teorētiskās daļas rezultāti apliecina, ka regulāra un stratēģiski plānota publicitāte sociālajos medijos uzlabo uzņēmuma atpazīstamību un veicina patērētāju lojalitāti. Projektu aprēķinu daļā tika izstrādāti konkrēti ieteikumi satura stratēģijas pilnveidošanai, publicēšanas plāns nākamajam periodam, kā arī vizuālie materiāli darbinieku iesaistes veicināšanas programmai. Noslēgumā tika izstrādāti secinājumi un priekšlikumi uzņēmuma sociālo mediju stratēģijas pilnveidei.
Keywords Mārketings, sociālie tīkli, stratēģija, darbinieku radīts saturs.
Keywords in English Marketing, social media, strategy, employee-generated content.
Language lv
Year 2025
Date and time of uploading 12.05.2025 15:06:41