| Abstract |
Druviņa, A. (2025). Sociālās atbildības principu ieviešanas projekts interaktīvo
azartspēļu uzņēmumā. Bakalaura darbs / Druviņa, A., Jankovska, I. Rīga: RTU IEVF, bakalaura profesionālo studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 70 lpp.
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 70 lpp., tajā iekļauti 12 attēli, 12 tabulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 14 avoti latviešu, 27 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi.
Pētījuma mērķis: Izpētīt un analizēt sociālās atbildības principu ieviešanas iespējas
interaktīvo azartspēļu nozarē, nosakot to ietekmi uz uzņēmumu darbību ilgtermiņā.
Pirmajā darba daļā tiek raksturota galvenā pētāmā problēma, tās aktualitāte
interaktīvo azartspēļu nozarē un uzņēmumā “Laimz”.
Otrajā darba daļā tiek analizēta un noteikta interaktīvo azartspēļu mārketinga ietekme
uz patērētājiem un sociālās atbildības nozīme tajā, iekļaujot iespējamos risinājumus.
Trešajā darba daļā tiek izstrādāta un veikta aptauja, lai noteiktu Latvijas patērētāju
attieksmi pret interaktīvo azartspēļu nozari un sociālās atbildības nozīmi tajā, kas ļauj veikt projekta aprēķinus, nosakot nepieciešamos risinājumus tā izstrādei.
Nozīmīgākie rezultāti: Darba gaitā secināts, ka uzņēmuma “Laimz” mārketinga
stratēģijā pašlaik dominē izklaides aspekts, taču ir nepietiekami uzsvērta sociālā atbildība. Aptaujas rezultāti norāda, ka klienti atbalsta sociāli atbildīgu pieeju, taču joprojām pastāv uzticības trūkums uzņēmumu motivācijai un tās patiesumam. Pamatoti ieteikumi iekļauj sociālās atbildības stratēģijas izveidi, regulējumu ieviešanu reklāmu saturā un izplatīšanā, tehnoloģiju izmantošanu spēlētāju uzvedības uzraudzībā un izglītojošu kampaņu īstenošanu. |