Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Logistics and Supply Chain Management
Title in original language Mobilitātes risinājumu ietekmes novērtējums loģistikas vadībā, pamatojoties uz klientu apmierinātību
Title in English Assessment of the impact of mobility solutions in logistic management based on customer satisfaction
Department Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy
Scientific advisor Antons Patļins
Reviewer Oksana Kuzņecova
Abstract Loģistikas nozare ir svarīga nozare, kas atvieglo preču tirdzniecību digitalizācijas un globalizācijas dēļ. Indijas loģistikas nozares veicina ekonomikas ainavu, nodrošinot efektīvu preču piegādi. Paredzams, ka 2027. gada finanšu gadā tas var dot USD 5,5 triljonus. Ņemot vērā tās ekonomisko nozīmi, Indijas loģistikas nozares saskaras ar vairākiem izaicinājumiem (IBEF, 2024). Izaicinājums ir tas, ka ir jāsamazina augstās loģistikas izmaksas, jo tās ietekmē klientu apmierinātību. Loģistikas uzņēmumiem ir svarīgi samazināt šādu izaicinājumu, jo šī nozare ir kritiska ekonomikas izaugsmei. Digitalizācijas un standartizācijas trūkums ir vēl viens izaicinājums (Agarwal, 2024). Tādu progresīvu tehnoloģiju kā IoT, blokķēdes utt. integrācija loģistikas operācijās radīja revolūciju darbības veidā. Tomēr Indijas loģistikas infrastruktūra joprojām atpaliek no globālajiem standartiem, piemēram, slikti ceļu tīkli utt., kas samazina klientu apmierinātību. Tādējādi ir steidzami jāpiedāvā mobilitātes risinājumi Indijas loģistikā. Darba mērķis ir novērtēt klientu apmierinātību, balstoties uz mobilitātes risinājumiem loģistikas vadībā. Mērķa sasniegšanai tika veikta tiešsaistes aptauja. Aptaujas metode bija galvenā datu vākšanas metode. Anketās ir četrpadsmit apgalvojumi, katram apgalvojumam ir vairākas izvēles iespējas. Paziņojumi tika izstrādāti, pamatojoties uz esošo literatūru, lai tā varētu izmērīt klientu apmierinātības līmeni. Anketas mērķauditorijai tika izplatītas, izmantojot Google veidlapas. Kopumā no aptaujas sadalījuma nejauši tika saņemtas 323 atbildes, kas bija maksimālais pēc izlases lieluma novērtējuma un noveda pie rezultātu vispārināmības. Savākto datu analīzei tiek izmantota regresijas analīze. Rezultāts atklāja, ka mobilitātes risinājumi būtiski ietekmē klientu apmierinātību. Maģistra darbā ir 101 lappuse, 38 attēli, 112 literatūras avoti, 19 tabulas, 3 pielikumi un divi tēzes, kur viena kopsavilkums ir angļu, bet otrs latviešu valodā.. Atslēgas vārdi - Transports, loģistika, klientu apmierinātība, mobilitāte, stratēģijas, Regresijas analīze (Google translate).
Keywords Atslēgas vārdi - Transports, loģistika, klientu apmierinātība, mobilitāte, stratēģijas, Regresijas analīze
Keywords in English Keywords- Transportation, logistics, customer satisfaction, mobility, strategies, Regression analysis
Language eng
Year 2025
Date and time of uploading 11.01.2025 15:21:40