Abstract |
Noslēguma darba galvenie rezultāti: Šī darba mērķis ir atklāt izaicinājumus un iespējas, kas saistītas ar e-komerciju Indijā, jo koncepcija pakāpeniski tiek pieņemta. Pētījums tika veikts, lai noteiktu galvenos jautājumus un mērķus, un tādējādi datu vākšana un analīze tika veikta, izmantojot Microsoft Excel, lai izplatītu informāciju, kas iegūta no literatūras apskatiem un iepriekšējiem pētījumiem. Grafikas izmantošana pētīto datu attēlošanai ļauj labāk atšķirt un labāk izprast secinājumus. Pētījumā tika identificētas vairākas iespējas un dalībnieku īpatsvars, kas piekrīt tā nozīmīgumam - digitālās ekosistēmas paplašināšana laukos (75,5%), e-komercijai draudzīgu valdības iniciatīvu īstenošana (77%), integrācija. mākslīgā intelekta (78,06%) un uzlaboto digitālo maksājumu metožu (81,6%), un piekļuve kredītlīnijām (82,6%) ir visaugstāk novērtētā iespēja. Šo šķēršļu novēršana, vienlaikus izmantojot šīs iespējas, ļauj Indijas e-komercijas nozarei izmantot savu potenciālu. Daži no galvenajiem izaicinājumiem un to dalībnieku procentuālais daudzums, kuri piekrīt tā nozīmīgumam, ir augstas loģistikas izmaksas (78,06%), augsts atgriešanas līmenis (81,6%) un pastāvīgas bažas par uzticēšanos un drošību (75,5%). Turklāt bažas par produkta ilustrācijas precizitāti (75,5 %), piegādes riskiem (78,06 %) un finanšu riskiem (83,6 %). |