Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Leadership and Management
Title in original language Āgenskalna tirgus darbības attīstības stratēģijas pilnveide
Title in English Improvement of the development strategy of the Agenskalns market
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Katerina Čerņavska
Reviewer Māris Jurušs
Abstract Noslēguma darba autore: Raiva Māla Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Katerīna Čerņavska Noslēguma darba temats: Āgenskalna tirgus darbības attīstības stratēģijas pilnveide Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 113 lpp., tajā iekļauti 33 attēli, 11 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 18 avoti latviešu, 22 angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Noslēguma darba galvenie rezultāti: Maģistra darbs "Āgenskalna tirgus darbības attīstības stratēģijas pilnveide" izstrādāts ar mērķi analizēt un uzlabot tirgus darbības stratēģijas, lai veicinātu vietējo zemnieku, amatnieku un ražotāju iesaisti īso pārtikas piegādes ķēžu nodrošināšanā. Pētījumā tiek apskatīti galvenie šķēršļi un izaicinājumi, ar kuriem sastopas tirgus dalībnieki, kā arī sniegti ieteikumi stratēģisko problēmu risināšanai. Darbā izmantotas gan kvalitatīvās, gan kvantitatīvās metodes, analizējot tirgus dalībnieku viedokļus un tirgus darbības rādītājus. Darba rezultātā tiek piedāvāti konkrēti pasākumi tirgus darbības attīstības pilnveidei un konkurētspējas veicināšanai. Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Māla, R. (2025). Āgenskalna tirgus darbības attīstības stratēģijas pilnveide. Maģistra darbs. Rīga: RTU, IEVF, maģistra profesionālā studiju programma “Līderība un vadība,” 113 lpp.
Keywords Āgenskalna tirgus; attīstības stratēģija; īsās pārtikas piegādes ķēdes; zemnieku tirgus dalībnieku izaicinājumi; konkurētspējas veicināšana
Keywords in English Āgenskalns Market; Development Strategy; Short Food Supply Chains; Challenges for Farmers’ Market Participants; Competitiveness Promotion
Language lv
Year 2025
Date and time of uploading 07.01.2025 21:37:47