Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Leadership and Management
Title in original language Klientu attiecību vadības pilnveide jaunu automašīnu tirdzniecības uzņēmumā
Title in English Improvement of customer relationship management in a new car sales company
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Rita Greitāne
Reviewer Kristīne Apsīte
Abstract Maģistra darba autors: Līga Sproģe Maģistra darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec.doc. Rita Greitāne Maģistra darba temats: Klientu attiecību pilnveide jaunu automašīnu tirdzniecības uzņēmumā. Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 90 lpp., tajā iekļauti 23 attēli, 13 tabulas, 4 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 26 avoti latviešu, 50 angļu valodā. Darbam pievienoti 6 pielikumi. Maģistra darba galvenie rezultāti: Pētījumu rezultātā tika secināts, ka klientu attiecību pilnveidi stimulē vairāki ietekmējoši faktori, tai skaitā kvalitatīva piedāvājuma nodrošināšana, gan komunikācija ar klientu, gan iekšējā komunikācija, kā arī motivēta darbinieku komanda. Lai pilnveidotu klientu attiecības, ir nepieciešams sakārtot šos ietekmējošos faktorus, tādēļ darba aprēķinu daļā tiek piedāvāti risinājumi, kas jaunu automašīnu tirdzniecības uzņēmumam veicinātu sakārot darbu procesus, komunikāciju ar klientu un tiek izstrādāta darbinieku motivēšanas programma. Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Sproģe, L., Greitāne, R. (2025). Klientu attiecību vadības pilnveide jaunu automašīnu tirdzniecības uzņēmumā. Maģistra darbs. Rīga: RTU, IEVF, maģistra profesionālā studiju programma “ Līderība un vadība”. 90 lpp.
Keywords klientu attiecību vadība
Keywords in English client relationship management
Language lv
Year 2025
Date and time of uploading 07.01.2025 21:34:49