Abstract |
Maģistra darba ar nosaukumu "Izmaksu samazināšanas stratēģijas izstrāde pēdējās
jūdzes piegādes pakalpojumos uzņēmumiem Vācijā", kuru izstrādājis Nouman Afzal, darba
mērķis ir iztradat izmaksu samazināšanas stratēģiju, integrējot lineārās programmēšanas
modeli, lai optimizētu piegādes mainīgos un modeļu kombinācijas, tādējādi uzlabojot kopējās izmaksas pēdējās jūdzes piegādēs lieliem un vidējiem e-komercijas uzņēmumiem Vācijā.
Maģistra darba mērķis ir izveidot izmaksu samazināšanas stratēģiju, integrējot lineārās
programmēšanas modeli, lai optimizētu piegādes mainīgos un modeļu kombinācijas, tādējādi
uzlabojot kopējās pēdējās jūdzes piegādes izmaksas vidējiem un lieliem e-komercijas
uzņēmumiem Vācijā. Darbs sastāv no trim nodaļām un 82 lappusēm. Tas ietver 18 attēlus, 12
tabulas un 10 pielikumus, kas kopā aizņem 20 lappuses, kā arī 105 atsauces uz literatūru un sekundāriem datu avotiem.
Pirmkārt, pētījumā tiek veikta teorētiskā analīze par visiem esošajiem stratēģiskajiem
ietvariem un modeļiem, kas saistīti ar pēdējās jūdzes piegādes darbībām, lai identificētu
izmaksu elementus un izaicinājumus, kas ir vissvarīgākie e-komercijā Vācijā. Tiek piemērota PESTEL analīze un piegādes efektivitātes un izmaksu salīdzināšanas modeļi, ņemot vērā augstās darbaspēka izmaksas, pilsētu blīvumu, vides regulas un degvielas cenas. Šie faktori palīdz atklāt piegādes efektivitāti un izmaksas ietekmējošos elementus, kas padara loģistikas dinamiku Vācijā atšķirīgu no citām Eiropas tirgiem.
Piedāvātā pieeja izmaksu samazināšanai ietver piegādes modeļu izvēles optimizēšanu,
balstoties uz klientu vēlmēm un tirgus dinamiku, izmantojot lineārās programmēšanas modeli, lai minimizētu izmaksas. Darbā tiek norādīts, ka šādas iniciatīvas var samazināt izmaksas par 20%, pielāgojot pašreizējo modeļu kombināciju, kur 54,4% ir mājas piegāde, kā arī sniegt vides ieguvumus, samazinot emisijas un degvielas patēriņu par 30% ar paku skapju izmantošanu. Tas palīdz sasniegt ES 2030. gada zaļās enerģijas emisiju mērķus.
Šis darbs piedāvā jaunu, mērogojamu ietvaru, kuru var izmantot arī citos Eiropas tirgos
ar līdzīgiem loģistikas šķēršļiem, kas ietver augstas darbaspēka un degvielas izmaksas pēdējā jūdzē. Šīs stratēģijas nav tehnoloģijas vai konkrētas pieejas darbības efektivitātes uzlabošanai, bet gan efektīva stratēģija izmaksu samazināšanai un praktiskāka iespēja, kas palīdz palielināt pēdējās jūdzes darbību izmaksu efektivitāti, saglabājot pakalpojumu līmeni.
Secinājumi būs īpaši vērtīgi e-komercijas uzņēmumiem, politikas veidotājiem un
loģistikas kompānijām, kas vēlas attīstīt videi draudzīgākas un ekonomiski efektīvākas pēdējās jūdzes piegādes sistēmas Vācijā, samazinot izmaksas un palielinot rentabilitāti. |