Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm
Title in original language Mācību sasniegumu vērtēšanas sistēmas pamatprincipi, kritēriji un metodiskie paņēmieni pirmsskolas izglītībā
Title in English Basic principles, criteria and methodological techniques of the learning achievement evaluation system in preschool education
Department Pedagoģijas un sociālā darba centrs
Scientific advisor Alīda Samuseviča
Reviewer Santa Striguna
Abstract Darba autors: Alda Solovjova Darba tēma: Mācību sasniegumu vērtēšanas sistēmas pamatprincipi, kritēriji un metodiskie paņēmieni pirmsskolas izglītībā Darba veids: Bakalaura darbs Studiju programma: Sākumizglītības skolotājs Darba zinātniskais vadītājs: Dr. paed. prof. Alīda Samuseviča Darba apjoms: 43 lappuses Atslēgas vārdi: bērni, pirmsskola, pedagogi, sasniegumi, vērtēšana, mācību sasniegumu vērtēšanas kārtība. Pētījuma mērķis: izpētīt, kādi ir pirmskolas izglītības iestāžu mācību sasniegumu vērtēšanas sistēmas pamatprincipi, kritēriji un metodiskie paņēmieni, noskaidrojot, kāda ir izpratne pirmsskolas izglītībā iesaistītajām mērķgrupām par vērtēšanas sistēmas īstenošanu un sagatavot praktiskus ieteikumus bērnu mācību sasniegumu vērtēšanas sistēmas uzlabošanai. Darba saturs: Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām 1) vērtēšanas sistēmas teorētiskais apskats. 2) mācību sasniegumu vērtēšanas empīriskā izpēte pirmsskolā. 3) pirmsskolas izglītības vērtēšanas sistēmas pilnveidošanas iespējas Pētījuma metodes: Teorētiska literatūras analīze, empīriskās metodes: kontentanalīze, intervijas, anketēšana. Darba rezultāti: veikti secinājumi par mācību sasniegumu vērtēšanas kārtību, mērķgrupu izpratni par vērtēšanas sistēmas pamatprincipiem, kritērijiem un metodiskajiem paņēmieniem. Darba izmantojamība: Pirmsskolas pedagogi un studenti - izpratnes pilnveidei par mācību sasniegumu vērtēšanu.
Keywords bērni, pirmsskola, pedagogi, sasniegumi, vērtēšana, mācību sasniegumu vērtēšanas kārtība.
Keywords in English children, preschool, educators, achievements, assessment, procedure for assessing academic achievements
Language lv
Year 2024
Date and time of uploading 28.11.2024 12:41:56