Abstract |
Diplomprojekta mērķis ir uzprojektēt tankkuģa enerģētisko iekārtu pēc dotajiem darba uzdevumā parametriem, veikt tradicionālas un alternatīvas degvielas komplekso analīzi, kā arī izteikt secinājumus un priekšlikumus, kas iegūti izstrādājot diplomprojektu.
Darba saturs ir izklāstīts 4 nodaļās.
Pirmajā nodaļā, darba autors veic kuģa gājības aprēķinu, pēc kura tiek atrasti nepieciešami galvenā dzinēja, kuģa un dzenskrūves parametri.
Otrajā nodaļā tiek veikti kuģa iekšdedzes dzinēja aprēķini, tiek aprēķināti galvenie dzinēja darba parametri, degvielas patēriņš, ka arī, uzkonstruēta indikatordiagramma un aprēķināts teorētiskais un praktiskais EEDI teorētiskajam un praktiskajam dzinējam.
Trešajā nodaļā tika dots priekšstats par kuģu enerģētisko iekārtu nozīmīgumu un lomu starptautiskajā tirdzniecībā, tiek izpētītas tradicionālas degvielas (mazuts un dīzeļdegviela) un alternatīvas degvielas (LNG, LPG un ūdeņradis), pievēršot uzmanību ietekmei uz vidi un cilvēku veselību, priekšrocībām, trūkumiem un tehniskam problēmām, kā arī tika izpildīta šo degvielu salīdzinošā analīze.
Ceturtajā nodaļā darba autors izstrādāja degvielas filtra kopsalikuma rasējumu, specifikāciju un 2 detaļas rasējumu no kopsalikuma rasējuma.
Diplomprojekts satur: 75 lpp., 18 tabulas, 12 attēlus. Literatūras avotu saraksts sastāv no 40 bibliogrāfiskajiem nosaukumiem un 1 pielikumu. |