Abstract |
Mūsdienu uzņēmējdarbībā elektroniskajai komercijai ir liela nozīme, jo tā ļauj uzņēmumam ne tikai paplašināt savu ietekmi un pozīcijas tirgū, bet arī ievērojami palielināt peļņu. Tomēr pat 2024. gadā daudzi uzņēmumi nepietiekami novērtē kvalitatīvas tīmekļa vietnes ar plašu funkcionalitāti nozīmi, kas rada nopietnus šķēršļus auditorijas piesaistīšanai un efektīvai konkurencei ar citiem uzņēmumiem. Šīs problēmas risinājums var būt pievilcīgas, atsaucīgas tīmekļa vietnes izveide ar trīsdimensiju modeļiem un adaptīvu šablonu.
Darba ietvaros tika veikta padziļināta e-komercijas jomas analīze, kas ļāva noteikt tās priekšrocības un trūkumus uzņēmējdarbības veikšanā un tādējādi ļāva identificēt faktorus, kas var ietekmēt veiksmīgu uzņēmējdarbības attīstību. Tika pētītas arī pašreizējās tīmekļa vietņu izstrādes tehnoloģijas, tostarp trīsdimensiju modeļu ieviešana, to ietekme uz patērētāju uztveri, kā arī adaptīvo šablonu galvenās īpašības. Balstoties uz pētījumu, tika izstrādāta tīmekļa vietne, kurā izmantotas visas aprakstītās tehnoloģijas un kas ir inovatīvs risinājums Latvijā, lai uzlabotu lietotāju pieredzi.
Eksperimenti, proti, testēšana un aptauja, kas tika veikti, lai novērtētu izveidotās tīmekļa vietnes efektivitāti, parādīja augstu lietotāju apmierinātību ar tās dizainu, optimizāciju un funkcionalitāti, un rezultāti apstiprināja, ka pareizi izstrādāta tīmekļa vietne, izmantojot 3D modeļus un adaptīvu veidni, ir efektīvs rīks, lai palielinātu uzņēmuma konkurētspēju e-komercijas jomā, uzlabotu lietotāju pieredzi, piesaistītu jaunus klientus un palielinātu pārdošanas apjomu.
Dati par darba apjomu – 68 lappuses, 18 attēli, 1 tabula, 13 pielikumi un 88 izmantotie informācijas avoti. |