Abstract |
Zemes transports ir ļoti izplatīts mūsdienas, lai brīvi varētu pārvietoties. Automašīna ir ne tikai vispopulārākais zemes transporta pārvietošanas veids, bet ari visbīstamākais. Katru gadu pasaulē notiek tūkstošiem negadījumi, kuros cieš cilvēki. Lai uzlabotu ceļu satiksmes drošību tika izgudroti dažādi likumi un specializētas ierīces, piemēram, autonomie radari, lai varētu veikt ātruma kontroli. Bet nav iespējams kontrolēt visu ceļu, kas liecina par to, ka automašīnas ātruma noteikšana video plūsmā ir aktuāla tēmā. Šī tēma ir satiksmes drošības aspekts, kurš ļaus saņemt informāciju par mašīnas ātrumu pirms negadījuma, ja mašīnai eksistēs video reģistrators.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, teorētiskas daļas, analītiskas daļas, realizācijas daļas, eksperimentālas daļa, secinājumiem un literatūras avotiem.
Bakalaura darba ievadā tiek aprakstīti galvenie uzdevumi, galvenais mērķis un aktualitāte.
Bakalaura darba teorētiskajā daļā tiek apskatīti ātrumā noteikšanas metodes, aprakstīti metožu plusi un minusi, metožu salīdzinājums un izvelē, kurā metode tiks izmantota.
Bakalaura darba analītiskas daļas tiks apskatītas lokalizācijas metodes un nepieciešami instrumenti, lai realizētu ceļa infrastruktūras lokalizācijas metodi.
Bakalaura darba realizācijas daļā ir aprakstīts, pa soļiem kā notika metodes programma.
Bakalaura darba eksperimenta daļā tika pārbaudīta realizētā ātrumā noteikšanas metode un iegūtie rezultāti tika salīdzināti ar rezultātiem, kas tika iegūti manuāli.
Bakalaura darba secinājumos tiek aprakstīts kopējais secinājums par visu darbu un analizēts viss darba process.
Bakalaurā darbs sastāv no 62 lappusēm, 30 attēliem, 2 tabulām un 1 pielikumu. |