Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Digital Humanities
Title in original language Tehniskās inovācijas satura lokalizācijā: Dabīgās valodas teksta ģenerēšanas un sintēzes rīki īsformāta mediju optimizācijai Indijas daudzveidīgajā tirgū
Title in English Technical Innovations in Content Localisation: NLG Tools for Optimising Short-Form Media in India’s Diverse Market
Department Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy
Scientific advisor Tatjana Smirnova
Reviewer Aleksejs Jurenoks
Abstract Vizuālie palīglīdzekļi un videoklipi ir divi īsformāta satura piemēri, kas mūsdienu digitālajā vidē ir kļuvuši arvien populārāki. Tomēr, lai nodrošinātu efektīvu mārketingu tādā valstī kā Indija ar daudzveidīgu iedzīvotāju sastāvu, ir svarīgi radīt lokalizētu saturu, kurā ņemti vērā dažādi dialekti un kultūras īpatnības. Šajā rakstā ir aplūkota lokalizēta satura radīšanas nozīme mārketingam Indijā un efektīva dabiskās valodas ģenerēšanas (NLG) tehnoloģiju izmantošana, lai risinātu problēmas, ar kurām saskaras satura veidotāji šajā nozarē. Mēs runājam par to, kā NLG var izmantot, lai radītu īsformāta saturu, kas ir kultūrai atbilstošs un pievilcīgs noteiktiem reģionālajiem skatītājiem. Mēs arī uzsveram nepieciešamību NLG instrumentos iekļaut dialektiskos variantus un jo īpaši indiešu kultūras atsauces. Visbeidzot, mēs sniedzam gadījumu izpēti, kas parāda, kā NLG rīkus var izmantot, lai radītu lokalizētu saturu konkrētam Indijas reģionam. Kopumā šis pētījums sniedz ieskatu par to, kā NLG varētu izmantot Indijas neviendabīgajā lingvistiskajā vidē, lai efektīvi izstrādātu saturu. Darbs sastāv no teorētiskās daļas ... Darba kopapjoms ir ... lappušu, tas satur ... attēlu, ... tabulu utt. Norādiet bibliogrāfijas ierakstu skaitu.
Keywords Localisation, video, text, content, India, Languages, translation, NLG, natural language processing, marketing
Keywords in English Localisation, video, text, content, India, Languages, translation, NLG, natural language processing, Marketing,
Language eng
Year 2024
Date and time of uploading 27.05.2024 14:52:10