Abstract |
Pēdējos gados Ķīna ir kļuvusi par vienu no lielākajiem luksusa preču tirgiem pasaulē. Saskaņā ar Kantar BrandZ Most Valuable Global Brands 2023 ziņojumu, kamēr pasaules luksusa preču sektors piedzīvoja 4% kritumu, Dior darbība 2022. gadā turpināja augt par 9%. Ziņojumā tiek izcelti Dior mārketinga centieni Ķīnā, pierādot tās reklāmas stratēģiju efektivitāti, kas mērķētas uz Ķīnas tirgu. Tomēr joprojām pastāv izpratnes trūkums par to, kā Dior retoriskās stratēģijas reklāmās ietekmē ķīniešu patērētājus. Tādēļ šis pētījums mērķē aizpildīt šīs nepilnības, ņemot vērā, ka Ķīna šobrīd ir viens no lielākajiem luksusa preču tirgiem. Šis pētījums ir nozīmīgs, lai izprastu, kā Rietumu luksusa zīmoli var iekļūt Ķīnas tirgū. Lai risinātu izvirzītos jautājumus, šis pētījums savāca 1128 Dior reklāmas, kas tika publicētas Weibo no 2023. gada februāra līdz 2024. gada februārim. Weibo, kas ir viena no lielākajām Ķīnas sociālajām platformām ar 550 miljoniem aktīvu lietotāju mēnesī un Dior oficiālajam kontam ir vairāk nekā 10,47 miljoni sekotāju, kalpo kā fundamentāls pamats šim pētījumam. Šis pētījums izmanto ķīniešu valodas korpusu no Weibo, lai izpētītu patērētāju attieksmi un analizētu datus. Atklājumi norāda, ka reklāmas teksts, kas ietver tradicionālos ķīniešu kultūras simbolus, efektīvāk piesaista ķīniešu patērētājus, piedāvājot ieskatu Rietumu luksusa zīmoliem, kas vēlas iekļūt Ķīnas tirgū.
Šī tēze sastāv no 120 lappusēm (35135 rakstzīmēm) un ietver šādas sadaļas: Ievads, Teorētiskais pamatojums, Analīze, Praktiska pielietošana, Secinājumi un Nākotnes pētījumu perspektīvas. Analīzes sadaļā pirmā puse koncentrējas uz Dior reklāmas teksta starpkultūru retorisko analīzi, kamēr otrā puse analizē patērētāju attieksmi, izmantojot sentimenta leksikonu. Praktiskās pielietošanas sadaļā tiek izmantota Python, lai modelētu gradienta regresiju, pamatojoties uz korpusu, lai iegūtu īpašības vārdus, kas visvairāk ietekmē patērētāju iesaisti Ķīnas Weibo. |