Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Zīmola tēla ietekmes novērtējums uz klientu piesaisti kredītkaršu pakalpojumu sniedzējiem Indijā. |
Title in English |
Assessment of the Impact of Brand Image on Customer Attraction for Credit Card Service Providers in India. |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Irēna Vaivode |
Reviewer |
Tatjana Tambovceva |
Abstract |
Maģistra darbs rakstīts: Dokuments ir angļu valodā un ietver šādas sadaļas: ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. 94 lappusēs ir 36 attēli, 19 tabulas un viena formula. Kopējais bibliogrāfijā un avotu sarakstā citēto angļu valodas avotu skaits sastāda 96. Darbā ir 3 lappuses ar pielikumiem.
Maģistra darba galvenie rezultāti: Šī maģistra darba mērķis ir novērtēt zīmola tēla ietekmi uz klientu piesaisti kredītkaršu pakalpojumu sniedzējiem Indijā. Autors aplūko zīmola tēla jēdzienu kā mentālu reprezentāciju, ko veido klientu pārliecība, uztvere un iespaidi, tostarp fiziskās īpašības, zīmola nosaukums, iepakojums, cena, vēsture, reputācija un izmantotie reklāmas veidi. Zīmola nozīme ir tā spējā komunicēt ar klientiem par tā vērtību, veicinot zīmola atpazīstamību. Šajā pētījumā tika apkopoti primārie dati, izmantojot aptaujas rezultātus, kuri tika iegūti aptaujājot mārketinga profesionāļus, kredītkaršu uzņēmumu darbiniekus un akadēmiskās jomas pētniekus. Sekundārie dati tika savākti, pētot iepriekš publicētos zinātniskos darbus. Sakarības starp mainīgajiem lielumiem tika novērtētas, izmantojot Hī kvadrāta testu un Spīrmena korelācijas analīzi. Pētījumam ir pētniecisks raksturs, un, lai atlasītu dalībniekus, tika izmantota “sniega bumbass” pieeja. Paredzamais izlases lielums bija 173 atbildes, bet iegūtais izlases lielums šim pētījumam ir 151. No aptaujas rezultātiem izriet, ka spēcīga zīmola tēla veidošana ir ļoti svarīga kredītkaršu pakalpojumu sniedzējiem Indijā, lai piesaistītu un noturētu klientus. Pozitīvs zīmola tēls būtiski ietekmē klientu lojalitāti, klientu apmierinātību, klientu pirkšanas potenciālu, zīmola atpazīstamību, zīmola vērtību un klientu apkalpošanas kvalitāti. Lai palielinātu klientu piesaisti, kredītkaršu nodrošinātājiem jākoncentrējas uz tādu mainīgo lielumu kā klientu apmierinātības, pakalpojumu kvalitātes un
atlīdzības programmas efektivitātes uzlabošanu.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Remesan, P.A., Vaivode, L. (2024). Zīmola tēla ietekme uz klientu piesaisti kredītkaršu pakalpojumu sniedzējiem Indijā. Maģistra darbs. Rīga: RTU, Biznesa inženierzinātņu un vadības institūts, Studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība” 94 lpp |
Keywords |
Zīmola tēls, Klientu piesaiste, Kredītkaršu nodrošinātāji, Indija, Zīmola kapitāls, Klientu lojalitāte, Klientu apmierinātība, Mārketings, Zīmola uztvere, Klientu uzvedība, Indijas klients, kredītkaršu kompānijas |
Keywords in English |
Brand image, Customer attraction, Credit card providers, India, Brand equity, Customer loyalty, Customer satisfaction, Marketing, Brand perception, Customer behavior, Indian Customers, Credit Card Companies |
Language |
eng |
Year |
2024 |
Date and time of uploading |
24.05.2024 05:22:19 |