Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Architecture
Title in original language Studentu kopienas telpas Rīgas augstskolās
Title in English Student Community Spaces in Riga Universities
Department Faculty of Architecture
Scientific advisor Dace Kalvāne
Reviewer Andra Ulme
Abstract Bakalaura darbā tiek veikta studentu kopienas telpu analīze un salīdzināts šī brīža piedāvājums trīs Rīgas augstskolās: Rīgas Tehniskā universitāte (Arhitektūras un dizaina institūts, Būvniecības un mašīnzinību fakultāte, Dabas zinātņu un tehnoloģijas fakultāte, Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte un Zinātniskā bibliotēka), Latvijas Universitāte (Dabas māja un Zinātņu māja) un RISEBA (Biznesa un ekonomikas fakultāte, Mediju un radošo tehnoloģiju fakultāte). Pētītās universitātes (RTU un RISEBA) izvēlētas atrodoties tuvu projekta novietnei Zundas teritorijā, taču LU izvēlēta kā topošais Akadēmiskais centrs. Darbā tiek analizētas arī studentu mājas, kas ir studentu kopienu telpu kopums vienā ēkas apjomā. Pēc darba autores dalības Erasmus + programmas apmeklējuma tiek salīdzināta Valensijas Politehniskās universitātes studentu māja ar līdzīgiem piemēriem Latvijas augstskolās, kā Studentu korporācijas māja Fraternitas un RSU studentu māja. Galvenie secinājumi izmantoti studentu mājas projektā, izstrādājot telpu programmu un arhitektoniski funkcionālo integrētas studentu kopienas ēkas piedāvājumu. Bakalaura darbs sastāv no ievada, divām daļām, secinājumiem un pielikumiem. Darba pielikumā pievienoti: pētāmo objektu bildes, salīdzinājuma tabulas koprades, trešo telpu, pašpārvaldes un studentu mājas telpām. Bakalaura darbs sastāv no: 78 lpp., 161 attēliem, 5 shēmām, 6 tabulām, 22 pielikumiem un 34 izmantotiem avotiem.
Keywords studenti, studentu kopienas telpas, studentu māja, koprades telpas, neformālā izglītība, trešās telpas, pašpārvaldes telpas, studentu labklājība
Keywords in English students, student Community spaces, student house, co-creation facilities, non-formal education, third spaces, self-governing spaces, student welfare
Language lv
Year 2023
Date and time of uploading 15.01.2024 08:44:47