Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Pētījums par reklāmas ietekmi uz mazo un vidējo uzņēmumu attīstību Indijā |
Title in English |
Research of the impact of advertising on the development of small and medium sized enterprises in India |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ieva Andersone |
Reviewer |
Sherimol Jose |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Alka Kulangara Jacob
Bakalaura darbs Zinātniskais vadītājs: Dr.oec., docent Ieva Andersone
Bakalaura darba nosaukums: Pētījums par reklāmas ietekmi uz mazo un vidējo uzņēmumu
attīstību Indijā.
Bakalaura darbs ir uzrakstīts: Tas ir uzrakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, 2 daļām,
secinājumiem un ieteikumiem. Darba apjoms ir 73 lappuses, tajā ir 24 attēli, 2 tabulas,
bibliogrāfija un avotu saraksts satur 52 avotus angļu valodā. Darbam ir 8 lapas ar pielikumiem.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pētījuma rezultāti liecina, ka reklāmā ir divas atšķirīgas
sastāvdaļas. Sākotnējā reklāmas nozīmes noteikšana tiek veikta, izmantojot dzirdes palīdzību.
Tālākā diskursa daļa analizē reklāmas ietekmi uz mazo un vidējo uzņēmumu paplašināšanos,
iekļaujot minētās ietekmes pozitīvos un negatīvos aspektus. Tādējādi reklāmas pozitīvā ietekme
uz MVU attīstību ir: palielināta zīmola atpazīstamība, palielināta zīmola ekspozīcija, palielināts
ieņēmumu pieaugums, palielināts pārdošanas apjoms, palielināta tirgus daļa, palielināta klientu
iesaistīšanās, palielināta pašuzlabošanās iespēja MVU un palielināta MVU uzticamība.
Reklāmas negatīvā ietekme uz MVU ietver spēka samazināšanos, izmaksu pieaugumu,
īstermiņa ietekmes radīšanu, kopējās konkurences veidošanos, nepiemērotas diferenciācijas
attīstību, nepatiesu cerību veidošanos un palielinātu ieguldījumu laikā. Turpmāk tiks sniegta
informācija par reklāmas ietekmi uz MVU attīstību Indijā.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Alka Kulangara Jacob, dr.oec., docent. Ieva
Andersone (2023). Pētījums par reklāmas ietekmi uz mazo un vidējo uzņēmumu attīstību Indijā.
Bakalaura darbs. Rīga: RTU, Biznesa inženierzinātņu un vadības institūts, Studiju programma
“Uzņēmējdarbība un vadība” 73 lpp. |
Keywords |
Mazie un vidējie uzņēmumi, Reklāma, Mārketings, Kampaņas, Sociālo mediju mārketings |
Keywords in English |
Small and Medium Enterprises, Advertising, Marketing, Campaigns, Social Media Marketing |
Language |
lv |
Year |
2023 |
Date and time of uploading |
09.06.2023 14:50:36 |