Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Pētījums par reklāmas ietekmi uz mazo un vidējo uzņēmumu attīstību Indijā
Title in English Research of the impact of advertising on the development of small and medium sized enterprises in India
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Ieva Andersone
Reviewer Sherimol Jose
Abstract Bakalaura darba autors: Alka Kulangara Jacob Bakalaura darbs Zinātniskais vadītājs: Dr.oec., docent Ieva Andersone Bakalaura darba nosaukums: Pētījums par reklāmas ietekmi uz mazo un vidējo uzņēmumu attīstību Indijā. Bakalaura darbs ir uzrakstīts: Tas ir uzrakstīts angļu valodā, tas sastāv no ievada, 2 daļām, secinājumiem un ieteikumiem. Darba apjoms ir 73 lappuses, tajā ir 24 attēli, 2 tabulas, bibliogrāfija un avotu saraksts satur 52 avotus angļu valodā. Darbam ir 8 lapas ar pielikumiem. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pētījuma rezultāti liecina, ka reklāmā ir divas atšķirīgas sastāvdaļas. Sākotnējā reklāmas nozīmes noteikšana tiek veikta, izmantojot dzirdes palīdzību. Tālākā diskursa daļa analizē reklāmas ietekmi uz mazo un vidējo uzņēmumu paplašināšanos, iekļaujot minētās ietekmes pozitīvos un negatīvos aspektus. Tādējādi reklāmas pozitīvā ietekme uz MVU attīstību ir: palielināta zīmola atpazīstamība, palielināta zīmola ekspozīcija, palielināts ieņēmumu pieaugums, palielināts pārdošanas apjoms, palielināta tirgus daļa, palielināta klientu iesaistīšanās, palielināta pašuzlabošanās iespēja MVU un palielināta MVU uzticamība. Reklāmas negatīvā ietekme uz MVU ietver spēka samazināšanos, izmaksu pieaugumu, īstermiņa ietekmes radīšanu, kopējās konkurences veidošanos, nepiemērotas diferenciācijas attīstību, nepatiesu cerību veidošanos un palielinātu ieguldījumu laikā. Turpmāk tiks sniegta informācija par reklāmas ietekmi uz MVU attīstību Indijā. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Alka Kulangara Jacob, dr.oec., docent. Ieva Andersone (2023). Pētījums par reklāmas ietekmi uz mazo un vidējo uzņēmumu attīstību Indijā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, Biznesa inženierzinātņu un vadības institūts, Studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība” 73 lpp.
Keywords Mazie un vidējie uzņēmumi, Reklāma, Mārketings, Kampaņas, Sociālo mediju mārketings
Keywords in English Small and Medium Enterprises, Advertising, Marketing, Campaigns, Social Media Marketing
Language lv
Year 2023
Date and time of uploading 09.06.2023 14:50:36