Abstract |
Maģistra darba autors: Irina Sadovska
Tēma: Mārketinga stratēģijas izstrāde SIA “Amsoft” mobilajai lietotnei Kids TV
Struktūrvienība: Rīgas Tehniskā Universitāte, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, MBA studiju programma “INOVĀCIJAS UN UZŅĒMĒJDARBĪBA”, 2021. gada grupa RIG10.
Tēmas aktualitāte. Neskatoties uz to, ka mārketings un dažādas mārketinga stratēģijas ir aktīvi pētītas jau kopš 20. gadsimta otrās puses, katram veiksmīgam uzņēmumam ir sava vēsture un savi noslēpumi šo panākumu gūšanai. Mobilā lietotne “Kids TV” sākotnēji netika izstrādāta kā biznesa ideja, taču pēc dažiem gadiem pēc publicēšanas platformā App Store, tā sāka gūt peļņu bez papildus veicināšanas. Lai palielinātu finanšu rādītājus, Kids TV ir nepieciešama individuāla mārketinga stratēģija, kas palīdzēs pārcelt šo aplikāciju uz nākamo līmeni.
Galvenais mērķis izstrādāt mārketinga stratēģiju mobilajai lietotnei Kids TV. Lai sasniegtu šo mērķi, bija nepieciešams aplūkot sekojošus jautājumus teorētiskajā daļā: aktuālās mārketinga stratēģijas un tehnikas mobilajām aplikācijām, un tieši tendences, iespējas, darbarīki, kā arī potenciālo lietotāju lēmuma pieņemšanas process un potenciālā Kids TV auditorija. Analītiskā daļa sastāv no tirgus analīzes, potenciālo lietotāju aptaujas un rezultātu analīzes, kā arī Kids TV problēmu aprakstam, pamatojoties uz aplikācijas analīzes. Praktiskā daļa ietver sevī mārketinga stratēģijas izstrādi priekš Kids TV uz 2023. gadu, ietverot vairākas realizēšanas fāzes, biznesa plāna izstrādes, pamatojoties uz izmaiņām un izmaksām mārketinga stratēģijā. Biznesa plāns ietver sevī arī finanšu plānu un risku novēršanas plānu. Nobeigumā ir aprakstīts sasniedzamais rezultāts un plāni.
Darba apjoms ir 98 lpp. Maģistra darbā tika izmantoti 52 izmantotie avoti, 7 tabulas, 22 attēli/diagrammas, kā arī 3 atsevišķi pielikumi: anketas/aptaujas rezultāti un naudas plūsma. |