Abstract |
Kumbhar P., Biznesa modeļa pilnveidošana uzņēmumam SIA “Nelkinda Software Craft Pvt.”: Maģistra darbs / Kumbhar P., Dr. J. Caune. - Rīgā: Rīgas Tehniskā universitātes, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, Starptautisko programmu nodaļa, profesionālā maģistra programma, 2023. -82.lpp.
Maģistra darbs ir rakstīts angļu valodā. Tas sastāv no ievada, trim daļām, secinājumiem un priekšlikumiem un atsauču saraksta. Maģistra darba apjoms ir 82 lappuses, kas ietver 32 attēlus un 10 tabulas. Bibliogrāfiskais saraksts ietver 31 avotus angļu valodā.
Šī maģistra darba mērķis ir uzlabot biznesa modeli, galvenokārt vērtību priekšlikumi, Nelkinda” programmatūras izstrādes kompānijai.
Maģistra darba pirmajā daļā autors ir analizējis A. Osterwalder's &; M. Johnson darbus, kā biznesa modeļu teorētisko koncepciju. Turklāt pirmajā daļā ir izskaidrots A. Osterwalder darbs, kā izstrādātais vērtību priekšlikumu dizaina modelis.
Maģistra darba otrajā daļā autors ir veicis Nelkinda programmatūras izstrādes uzņēmuma analīzi kopā ar esošo biznesa modeļu analīzi. Tāpat autors ir veicis uzņēmuma konkurenta vērtības piedāvājuma analīzi. Turklāt autors ir veicis tirgus izpēti par Indijas IT pakalpojumu nozari un rūpīgi analizējis tirgus lielumu un tā tendences.
Trešajā daļā, kas ir vissvarīgākā šī maģistra darba daļā, autors ir veicis A. Osterwalder's darbu, kā vērtības proporcijas dizaina modeļa ieviešanu Nelkinda programmatūras izstrādes kompānijā. Turklāt ir detalizēti izmantota „soli pa solim” pieeja, lai izstrādātu uzņēmuma uzlabošanas vērtības priekšlikumus, kā arī nepieciešamos uzlabojumus uzņēmuma esošajā biznesa modelī. Šo ierosināto izmaiņu mērķis ir pilnībā izmantot priekšrocības, ko sniedz uzlabots vērtību priekšlikums. Beigās autors ir izstrādājis uzlabotu programmatūras izstrādes pakalpojuma modeļa prototipu, lai turpinātu pārbaudīt uzlabotās vērtības priekšlikuma efektivitāti reālajā tirgū ar potenciālajiem klientiem.
Šīs tēzes rezultātā ir atklāts, ka uzņēmumam ir jāiekļauj programmatūras testēšanas automatizāciju un ekspertu programmatūras izstrādātāju pakalpojumus kopā ar esošo programmatūras koučings pakalpojumu, lai pareizi risinātu identificētās klientu vajadzības. Tāpat uzņēmumam ir jāievieš papildu partneri, ārštata darbinieki un pārdošanas kanāli, lai paplašinātu savu darbību, kā arī sasniegtu nepieciešamos pārdošanas apjomus mērķa tirgū. |