Abstract |
Noslēguma darba mērķis ir noskaidrot, vai ar spēliskošanas metožu palīdzību, izmantojot digitālos rīkus, ir iespējams uzlabot nelielas IT komandas zināšanas par Kanban metodoloģiju.
Noslēguma darbam ir trīs uzdevumi. Veikt literatūras analīzi par spēliskošanu IT projektu vadībā un noskaidrot, kādi ir labākie veidi, kā ieviest spēliskošanu IT komandā. Izpētīt, kādi ir galvenie rīki mūsdienu IT hibrīdkomandu projektu vadības zināšanu veicināšanai ar spēliskošanas palīdzību un atrast piemērotākās spēles komandas zināšanu, sadarbības un efektivitātes celšanai. Noslēgumu darbā salīdzinātas septiņas spēles zināšanu veicināšanai IT komandā un 9 interaktīvie rīki, kurus var izmantot spēļu spēlēšanai klātienē un attālināti. Pētījuma veikšanai veikta aptauja, kas sastāv no 19 jautājumiem. Aptauja uzdota pēc pirms spēļu spēlēšanas komandā, un pēc katras no spēlēm. Kopā spēlētas 3 spēles. Analizēti rezultāti par spēļu ietekmi uz komandas zināšanām. Balstoties uz noslēguma darba datiem izveidotas jaunas vadlīnijas spēliskošanas izmantošanai IT komandām.
Spēļu spēlēšana veicina zināšanu apguvi, tomēr, spēlēm jābūt labi sagatavotām, ar mērķi un pēc spēlēm nepieciešams izdarīt secinājumus un izrunāt rezultātus ar visiem spēlē iesaistītajiem.
Projekta daļā tiek aprakstīts veiktais IT projekts par pamatsistēmas izmaiņām kredītkontroles procesu nodrošināšanai atbilstoši biznesa vajadzībām.
Darba apjoms - 97. lpp., 8 tabulas, 50 attēli un 1 pielikums. |